کد خبر : 1016
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 تیر 1394 - 2:14

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فلاورجان: دشمن با تجاوز به کشورهای اسلامی در صدد جلوگیری از گسترش تفکر مقاومت در منطقه است

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فلاورجان:  دشمن با تجاوز به کشورهای اسلامی در صدد جلوگیری از گسترش تفکر مقاومت در منطقه است

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فلاورجان: دشمن با تجاوز به کشورهای اسلامی در صدد جلوگیری از گسترش تفکر مقاومت در منطقه است حجت الاسلام محمود محمدی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فلاورجان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: تمام تلاش استکبار برای مقابله با ایران اسلامی است، اما قدرت ایران اسلامی

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فلاورجان:
دشمن با تجاوز به کشورهای اسلامی در صدد جلوگیری از گسترش تفکر مقاومت در منطقه است

حجت الاسلام محمود محمدی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فلاورجان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: تمام تلاش استکبار برای مقابله با ایران اسلامی است، اما قدرت ایران اسلامی اجازه تجاوز آنها به ایران را نمی‌دهد و آنها به مقابله با کشورهای هم پیمان ما می پردازند.

وی افزود: دشمن با تجاوز به یمن، سوریه، لبنان و عراق به دنبال جلوگیری از گسترش تفکر مقاومت در منطقه است و مردم با تفکر شیعی در مقابل استکبار ایستاده اند، از این رو مقاومت مردم منجر به پیروزی خواهد شد.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به این که در مسیر پیروزی عده‌ای شهید می شوند و سختی هایی بر مردم تحمیل می شود، گفت: شهادت افراد موجب ترویج بیشتر روحیه مقاومت آنها می‌شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فلاورجان با اشاره به این که کشورهای غربی از سیاست های دوگانه‌ای در منطقه برخوردار هستند، گفت: کشورهای مستکبر دنیا با دنبال کردن اهداف و سیاست خود به دنبال تفرقه بین مذاهب هستند، چرا که حیات آنها در اختلاف کشورهای منطقه است.

به گفته وی، کشورهای غربی با دچار شدن به مشکلات اقتصادی، به فروش اسلحه روی می آورند، از این رو تنها راه برون رفت آنها از مسائل اقتصادی، تفرقه و بروز جنگ و فروش سلاح به کشورهای طرف جنگ است.

 

وی با اشاره به این‌که تلاش کشورهای غربی در راستای تحریک کشورهای خاورمیانه است که این امر را بدون هزینه انجام می‌دهند، گفت: استکبار با ترفندهای مختلف و ایجاد اختلاف بین سنی و شیعه به دنبال ادامه حیات خود است.

 

حجت الاسلام محمدی گفت: توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب که در سخنان خود به مردم ایران و سایر کشورهای اسلامی جهان گوشزد می کنند، موجب نابودی استکبار جهانی می شود

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc