کد خبر : 1018
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 تیر 1394 - 10:31

طی حکمی از سوی فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) حجت‌الله صفرپور به عنوان فرمانده جدید شهرستان لنجان منصوب شد.

طی حکمی از سوی فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) حجت‌الله صفرپور به عنوان فرمانده جدید شهرستان لنجان منصوب شد.

طی حکمی از سوی فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) حجت‌الله صفرپور به عنوان فرمانده جدید شهرستان لنجان منصوب شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج)،،مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان با حضور جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) و جمعی از مسئولین شهرستان و با حضور پاسداران وبسیجیان شهرستان برگزار شد.

طی حکمی از سوی فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) حجت‌الله صفرپور به عنوان فرمانده جدید شهرستان لنجان منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج)،،مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان با حضور جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) و جمعی از مسئولین شهرستان و با حضور پاسداران وبسیجیان شهرستان برگزار شد.

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج لنجان سید قاسم حسینی، طی حکمی از سوی فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) حجت‌الله صفرپور به عنوان فرمانده جدید این ناحیه منصوب شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان در اولین روز حضور خود در سپاه لنجان گفت:مردم شهرستان لنجان با دارا بودن پنج شهید در دوران انقلاب اسلامی و ۷۵۰ شهید و ۱۰۱۲۱ رزمنده در دوران دفاع مقدس،۲۱۹۹ نفر جانباز و صدونوزده آزاده وفاداری خود را در لحظه های نیاز به نظام و انقلاب ثابت نموده اند و این سند افتخاری برای مردم شریف این خطه است.

سرهنگ صفر پور به ظرفیت بالای شهرستان لنجان اشاره کرد و افزود:دل سوزی،ولایت مداری و همدلی که بین مسئولین شهرستان وجود دارد از نقاط عطف شهرستان بوده و امید است با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در راستای اجرای هرچه بهتر ماموریت های بسیج دانشجویی برآییم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان حضور بسیجیان پرتلاش در جامعه را از دیگر ظرفیت های شهرستان برشمرد و افزود:بسیجیانی که در لحظه های نیاز آماده فداکاری برای نظام مقدس جمهوری اسلام هستند،جزء گران بهاترین ارزش های یک جامعه محسوب میشوند.

سرهنگ صفرپور با اشاره به اصل ۱۵۰ قانون اساسی متذکر شد:صیانت از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی خطیر ترین رسالت سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی است چراکه امروزه همه شاهد هستیم دشمنان اسلام درصدد نابودی این دستاوردها و ارزشها میباشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان ولایت مطلقه فقیه را از یکی ارکان اصلی نظام اسلامی ایران دانست و تصریح کرد:دشمن تمام تمرکز خود را برای تضعیف ولایت فقیه بکار گرفته که باید با نصب العین قرار دادن فرامین مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و وحدت و همدلی بین مردم کشور را از گزند دشمنان در امان نگاه داریم.

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc