کد خبر : 1023
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 تیر 1394 - 13:20

تجلیل از رانندگان نمونه شهر فلاورجان

تجلیل از رانندگان نمونه شهر فلاورجان

تجلیل از رانندگان نمونه شهر فلاورجان به گزارش فالنا به نقل از شهرداری فلاورجاندر مراسمی که با حضور شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر فلاوجان فرماندار و رئیس پلیس راهور برگزار گردید از رانندگان تاکسی درون شهری شهر فلاورجان و خانواده های آنها تجلیل به عمل آمد. شهردار فلاورجان آقای دکتر زند آور در این

تجلیل از رانندگان نمونه شهر فلاورجان

به گزارش فالنا به نقل از شهرداری فلاورجاندر مراسمی که با حضور شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر فلاوجان فرماندار و رئیس پلیس راهور برگزار گردید از رانندگان تاکسی درون شهری شهر فلاورجان و خانواده های آنها تجلیل به عمل آمد.

شهردار فلاورجان آقای دکتر زند آور در این جشنواره با بیان این مطلب که تجلیل از رانندگان تاکسی همواره در دستور کار شهرداری قرار دارد و با انجام این مهم باعث تشویق و ترغیب دیگر رانندگان زحمتکش تاکسی می گردد که با برخورد مناسب و رفتار پسندیده خود شایستگی و لیاقت این قشر زحمتکش را در دیدگان شهروندان محترم به اثبات می رسانند .

وی با تاکید بر این نکته که رانندگان تاکسی باید همیشه قانون‌مداری، مسئولیت‌پذیری، مشتری‌مداری، امانت‌داری، رزق حلال و برکت و ایثار و فداکاری را سر لوحه خویش در خدمت به همشهریان خویش قرار دهند بیان نمود که سعی داریم با استانداردسازی رفتار رانندگان تاکسی، ناوگانی وارسته و حرفه‌ای داشته باشیم.

ایشان در ادامه در خصوص چگونگی انتخاب راننده نمونه گفت : معیار انتخاب راننده نمونه تاکسی ، نحوه برخورد مناسب و در خور شأن ایشان با مسافرین محترم ، حسن امانتداری ، حضور فعال در خط مربوطه در طول روز ، نداشتن شکایت از سوی شهروندان ، با ظاهری آراسته و خودرویی تمیز در محل کار خود حاضر شدن و رعایت اصول و قوانین سازمان تاکسیرانی و راهنمایی و رانندگی می باشد .

در ادامه جناب آقای علیرضا کیانی نائب رئیس شورای اسلامی شهر فلاورجان نیز از رانندگان و خانواده های محترمشان ضمن عرض خیرمقدم تقدیر و تشکر نمود .

در پایان جوایزی به رسم یادگار به رانندگان نمونه تاکسی درون شهری شهر فلاورجان اهداء گردید .

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc