کد خبر : 1024
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 تیر 1394 - 17:07

اعتماد و عملگرایی در رفع مشکلات مردم ازجمله اهداف دولت تدبیر و امید عنوان کرد.

اعتماد و عملگرایی در رفع مشکلات مردم ازجمله اهداف دولت تدبیر و امید عنوان کرد.

اعتماد و عملگرایی در رفع مشکلات مردم ازجمله اهداف دولت تدبیر و امید عنوان کرد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، سید رضا عقدایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان در نخستین گردهمایی مسئولان و فعالان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان فلاورجان که پیرامون انتخابات، همدلی و همزبانی در اردوگاه شهید بهشتی شهر

اعتماد و عملگرایی در رفع مشکلات مردم ازجمله اهداف دولت تدبیر و امید عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، سید رضا عقدایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان در نخستین گردهمایی مسئولان و فعالان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان فلاورجان که پیرامون انتخابات، همدلی و همزبانی در اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم برگزار گردید، با تأکید بر اینکه از تمام سلایق باید در برگزاری بهتر انتخابات استفاده کرد، اظهار داشت: برگزاری صحیح و سالم یک انتخابات بدون کوچکترین خدشه ای که مورد سوء استفاده دشمنان بالاخص دشمنان خارجی قرار گیرد، ازجمله وظایف برجسته کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی اعتدال و عملگرایی در رفع مشکلات مردم را ازجمله اهداف دولت تدبیر و امید برشمرد و خاطرنشان کرد: دولت به دنبال ایجاد نشاط سیاسی در کشور بوده و پذیرای سلایق، افکار و نظرات صحیح و منطقی است.
عقدایی به اهمیت و حساسیت دو انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سال جاری اشاره کرد و افزود: ما باید شرایط را به گونه ای فراهم کنیم که شاهد حضور بانشاط و پرشور مردم در انتخابات باشیم.
اصغر هدایت فرماندار فلاورجان نیز در این گردهمایی، با تأکید بر تلاش در جهت تحقق شعار سال، خاطرنشان کرد: امروزه کشور ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند آرامش و حمایت مردم است.
فرماندار فلاورجان با بیان اینکه نیاز ضروری به تحقق “همدلی و همزبانی” با فشارها دشمنان به کشور بیشتر احساس می شود، تصریح کرد: امروز حیات کشور ما درگرو وحدت و همدلی آحاد مختلف مردم است.
وی حرکت های تفرقه آمیز در کشور را خواست دشمنان دانست و تصریح کرد: حرکت در این مسیر خواسته یا ناخواسته، بازی در زمین دشمن است.
هدایت با استناد به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه “انتخابات شاخص و علم نظام مقدس جمهوری اسلامی است”، اظهار داشت: همه مسئولین و فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شهرستان در برگزاری دو انتخابات مهم خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تکلیف و وظیفه حساس و سرنوشت سازی را برعهده دارند. 
فرماندار فلاورجان با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات در سایه وحدت و همدلی پررنگتر خواهد بود، یادآور شد: حضور گسترده مردم و شور انتخاباتی علاوه بر تأمین امنیت کشور، تهدیدات دشمنان را نیز بی اثر خواهد کرد.
وی اضافه نمود: حضور پرشور و بانشاط مردم در انتخابات بیانگر ارزش و اعتبار بالای ملت و مصونیت و امنیت بیشتر کشور ما خواهد بود.
مدیر ارشد شهرستان بر اهمیت رقابت صحیح و سلامت فضای انتخاباتی کشور بویژه شهرستان فلاورجان تأکید کرد و گفت: تشکل ها، جناح های سیاسی و نامزدهای انتخاباتی باید قانون را رعایت کنند تا شاهد جوی آرام و سالم در عرصه انتخاباتی کشور باشیم.
فرماندار فلاورجان اعتماد مردم را ستون و سرمایه اجتماعی نظام دانست و تأکید کرد: باید از کوچکترین مسائلی که بی اعتمادی مردم را به همراه دارد اجتناب کرده و با همدلی و همزبانی، تعامل و همکاری منطقی در راستای تقویت اعتماد مردم گام های مؤثری برداریم.

وی صیانت از آراء مردم را وظیفه و تکلیف شرعی دانست و خاطرنشان کرد: براساس فرموده مقام معظم رهبری که “رأی مردم حق الناس است.، محور کار ما قانون و تعامل منطقی و مناسب برای دفاع از حقوق رأی دهندگان است.
 
گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین گرجی استاد حوزه و دانشگاه نیز در این گردهمایی به نکاتی پیرامون اخلاق اسلامی و همدلی و همزبانی اشاره کرد.

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc