کد خبر : 1028
تاریخ انتشار : جمعه 5 تیر 1394 - 16:47

موسوی لارگانی: ما با توافقی موافقت می کنیم که نتیجه آن برد – برد باشد.

موسوی لارگانی: ما با توافقی موافقت می کنیم که نتیجه آن برد – برد باشد.

موسوی لارگانی: ما با توافقی موافقت می کنیم که نتیجه آن برد – برد باشد. عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس بیانات رهبری تیم مذاکره‌کننده می تواند به صورت خیلی روشن به مذاکرات خود ادامه دهد در صورتی که خطوط قرمز را رعایت کند.موسوی

موسوی لارگانی: ما با توافقی موافقت می کنیم که نتیجه آن برد – برد باشد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس بیانات رهبری تیم مذاکره‌کننده می تواند به صورت خیلی روشن به مذاکرات خود ادامه دهد در صورتی که خطوط قرمز را رعایت کند.
موسوی لارگانی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره سخنان مقام معظم رهبری در جمع مسئولان کشور به ویژه مسائل هسته ای و وحدت داخلی افزود: وحدت میان سه قوه راهگشای مشکلات خواهد بود و مجلس به رغم مشکلات در آموزش و پرورش به وزیر آن رأی عدم استیضاح داد تا ثابت کند با دولت همراه و همزبان است.
وی گفت: مقام معظم رهبری از آغاز مذاکرات هسته ای اعلام کردند که تیم مقابل ما افرادی نیستند که قابل اعتماد باشند اما همواره تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان را مورد تأیید قرار داده‌اند.
موسوی لارگانی افزود: ایشان فرموده اند که ما با مذاکره ای که عزت ملت ایران را همراه داشته باشد و در روز نخست آن همه تحریم ها لغو شد و مراکز نظامی ما مورد بازدید قرار نگیرد و با دانشمندان هسته ای مصاحبه نشود موافقیم.
این نماینده مجلس گفت: نکته ای که از بیانات مقام معظم رهبری در زمینه هسته ای برداشت می شود این است که تیم مذاکره کننده باید خطوط قرمز را رعایت کند و کاری نکند که دشمن زیاده‌خواه بگوید در این توافق برد با ما بوده است.
موسوی لارگانی افزود: ما با توافقی موافقت می کنیم که نتیجه آن برد – برد باشد.
وی گفت: مقام معظم رهبری اعلام کردند که ما آماده ایم تا یک چیزهایی را بدهیم اما نه اینکه اجازه بازدید از مراکز نظامی و بازجویی از دانشمندان هسته ای بدهیم.
صدا و تصویر دارد

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc