کد خبر : 1049
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 تیر 1394 - 23:30

قاچاق کالا و ارز علاوه بر اینکه مشکلات فرهنگی و اجتماعی خاصی را به همراه دارد، ابتکار عمل را نیز از اقتصاد پایه، تولیدکنندگان و صنعتگران ما می‌گیرد.

قاچاق کالا و ارز علاوه بر اینکه مشکلات فرهنگی و اجتماعی خاصی را به همراه دارد، ابتکار عمل را نیز از اقتصاد پایه، تولیدکنندگان و صنعتگران ما می‌گیرد.

به گزارش فالنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان اظهار کرد: کشور ما در عرصه اقتصادی به ویژه عرضه کالای قاچاق با مشکلات خاصی مواجه است که شهرستان فلاورجان نیز در این زمینه مستثنی نیست. وی

به گزارش فالنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان اظهار کرد: کشور ما در عرصه اقتصادی به ویژه عرضه کالای قاچاق با مشکلات خاصی مواجه است که شهرستان فلاورجان نیز در این زمینه مستثنی نیست.

وی با بیان اینکه قاچاق کالا آسیب‌هایی را به تولید ملی و اقتصاد پویای کشور ما وارد می‌کند، تأکید کرد: همه ما باید در راستای فرهنگ‌سازی و تعمیق فرهنگ مبارزه با این پدیده مخرب در کشور به ویژه شهرستان فلاورجان گام‌های مؤثری برداریم.

فرماندار فلاورجان با اشاره به یازدهم تیرماه، سالروز صدور فرمان تاریخی مقام معظم رهبری پیرامون «مبارزه با قاچاق کالا و ارز»، بیان کرد: سیاست‌های کلان ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری پیرامون مبارزه با این پدیده شوم (قاچاق کالا و ارز) در کنار سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی قرار گرفته است، که در صورت اجرای صحیح آنها، امروزه با کمترین مشکلات اقتصادی در کشور مواجه بودیم.

وی افزود: قاچاق کالا علاوه بر اینکه مشکلات فرهنگی و اجتماعی خاصی را به همراه دارد، ابتکار عمل را نیز از اقتصاد پایه، تولیدکنندگان و صنعتگران ما می‌گیرد.

هدایت ادامه داد: در ارزیابی به عمل آمده توسط استانداری اصفهان در ارتباط با مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال گذشته، شهرستان فلاورجان رتبه چهارم را در استان و رتبه دوم را در بین شهرستان‌های سطح دو کسب کرده است.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc