کد خبر : 1045
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 تیر 1394 - 12:26

دکتر سید اکبر حسینی به عنوان سرپرست جدید شبکه دامپزشکی شهرستان فلاورجان معرفی شد.

دکتر سید اکبر حسینی به عنوان سرپرست جدید شبکه دامپزشکی شهرستان فلاورجان معرفی شد.

دکتر سید اکبر حسینی به عنوان سرپرست جدید شبکه دامپزشکی شهرستان فلاورجان معرفی شد. اصغر هدایت روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه سرپرست شبکه دامپزشکی فلاورجان با اشاره به اینکه خشکسالی های اخیر خسارت هایی را به بخش کشاورزی این شهرستان وارد کرده است، افزود: در پی خشکسالی ها، بیشتر کشاورزان به دامپروری و

دکتر سید اکبر حسینی به عنوان سرپرست جدید شبکه دامپزشکی شهرستان فلاورجان معرفی شد.

اصغر هدایت روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه سرپرست شبکه دامپزشکی فلاورجان با اشاره به اینکه خشکسالی های اخیر خسارت هایی را به بخش کشاورزی این شهرستان وارد کرده است، افزود: در پی خشکسالی ها، بیشتر کشاورزان به دامپروری و دامداری روی آورده اند که تا حد امکان باید به آنان کمک کنیم.
وی دامپزشکی را حوزه ای حساس و حیاتی خواند و گفت: توسعه و ارتقای سلامت جامعه به حوزه دامپزشکی وابسته است و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
فرماندار فلاورجان افزود: حوزه دامپزشکی علاوه بر اقتصاد در حوزه سلامت و بهداشت بسیار اهمیت دارد و سلامت جامعه را تضمین می کند.
هدایت همکاری و تعامل بین بخشی در شهرستان فلاورجان را خوب و سازنده دانست و افزود: این شهرستان دارای نقش برجسته ای در تولیدات کشاورزی و دامی استان است.
مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان نیز در این آیین، مبارزه با بیماریهای دامی، مبارزه با بیماری های مشترک، نظارت بر فرآورده های خام دامی، نظارت بر ذبح شرعی و صادرات را از جمله وظایف سازمان دامپزشکی کشور بیان کرد.
دکتر شهرام موحدی هدف فعالیت های دامپزشکی را ارائه خدمات با کیفیت مطلوب به اقشار مردم عنوان کرد و افزود: اهمیت، تنوع و گستره فعالیت های حساس و حاکمیتی دامپزشکی ایجاب می کند که ما با بهره گیری از همه ظرفیت ها، امکانات و نیروهای متخصص و متعهد در ارتقای بهداشت دام و فرآورده های دامی و توسعه صنعت دام، طیور، زنبور عسل و آبزیان استان و بهداشت عمومی جامعه گام های مؤثرتری برداریم.
در این آیین از زحمات دکتر علیرضا لارابی تجلیل و دکتر سید اکبر حسینی به عنوان سرپرست جدید شبکه دامپزشکی شهرستان فلاورجان معرفی شد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc