کد خبر : 1080
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 تیر 1394 - 13:20

نماینده مردم شهرستان فلاورجان : روز قدس بستر اتحاد جهانی در حمایت از مردم فلسطین و دفاع از حقوق بشر است

نماینده مردم شهرستان فلاورجان :  روز قدس بستر اتحاد جهانی در حمایت از مردم فلسطین و دفاع از حقوق بشر است

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان ونماینده مردم شهرستان فلاورجان :روز قدس بستر اتحاد جهانی در حمایت از مردم فلسطین و دفاع از حقوق بشر است حجت الاسلام والمسلمین سید ناصر موسوی لارگانی روز چهارشنبه در گفتگو با ایرنا ضمن اشاره به شرایط خاص جهان و اهمیت حضور در راهپیمایی روز قدس ۹۴ افزود: اتحاد کشورهای

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان ونماینده مردم شهرستان فلاورجان :روز قدس بستر اتحاد جهانی در حمایت از مردم فلسطین و دفاع از حقوق بشر است

حجت الاسلام والمسلمین سید ناصر موسوی لارگانی روز چهارشنبه در گفتگو با ایرنا ضمن اشاره به شرایط خاص جهان و اهمیت حضور در راهپیمایی روز قدس ۹۴ افزود: اتحاد کشورهای مسلمان و غیر مسلمان در دفاع ازحقوق بشر ،حمایت از مظلوم و اعتراض به ظالم باید روز قدس بستری مناسب برای این اتحاد علیه تجاوز و اشغال در جهان است.

وی ادامه داد: همانطور که داعش دایره جنایات و ستم خود را فراتر از کشورهای اسلامی همسایه کرده، رژیم اشغالگر قدس نیز در صورت تدوام فعالیت، معضلی برای بشریت است و گستره تجاوز آن فراتر از فلسطین خواهد شد.

موسوی لارگانی اضافه کرد: همین امر نشان می دهد که تمامی کشورها باید برای مقابله با رژیم اشغالگر قدس هم پیمان شوند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: جنایات رژیم نژاد پرست اسرائیل طی ۶۰ گذشته نشان از این تداوم ظلم در آینده دارد، و بی تفاوتی نسبت به این امر در واقع کمک به ظلم است .

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمکهای مالی و غیر مالی برخی کشورها نظیرعربستان باعث شده که ستمگران صهیونیست با قدرت بیشتر به تعرض خود ادامه دهند و از قتل عام انسانهای بی گناه دریغ نورزند.

وی به عدم تغییر سیاست خارجی کشور در دولتهای مختلف پیرامون دفاع از مظلومیت اشاره کرد و افزود: همه دولتهای روی کار آمده پس از انقلاب اسلامی بر توجه و حمایت از فلسطین تاکید کرده اند.

موسوی لارگانی گفت: اعلام آخرین روز از ماه مبارک رمضان بعنوان روز جهانی قدس یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) بود، زیرا ایشان می دانستند که حمایت از مظلوم و نابودی ظلم باید همیشگی باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چشم امید ملت فلسطین به روز جهانی قدس است، تصریح کرد: همه باید احساس وظیفه کنند تا این روز هر چه باشکوهتر برگزار شود.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc