کد خبر : 1091
تاریخ انتشار : شنبه 20 تیر 1394 - 0:06

فرماندار فلاورجان با ارسال لوح سپاسی از تلاش های مدیران و کارکنان شرکت داروسازی امین شهرستان فلاورجان تقدیر کرد.

فرماندار فلاورجان با ارسال لوح سپاسی از تلاش های مدیران و کارکنان  شرکت داروسازی امین شهرستان فلاورجان تقدیر کرد.

 فرماندار فلاورجان با ارسال لوح سپاسی از تلاش های مدیران و کارکنان  شرکت داروسازی امین شهرستان فلاورجان تقدیر کرد.  هدایت از مدیران و کارکنان شرکت داروسازی امین شهرستان فلاورجان که به عنوان واحد صنعتی نمونه کشور در سال ۱۳۹۴ انتخاب گردید، تقدیر کرد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، در پی انتخاب و معرفی

 فرماندار فلاورجان با ارسال لوح سپاسی از تلاش های مدیران و کارکنان  شرکت داروسازی امین شهرستان فلاورجان تقدیر کرد. 

هدایت از مدیران و کارکنان شرکت داروسازی امین شهرستان فلاورجان که به عنوان واحد صنعتی نمونه کشور در سال ۱۳۹۴ انتخاب گردید، تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، در پی انتخاب و معرفی شرکت داروسازی امین شهرستان فلاورجان به عنوان واحد صنعتی نمونه کشور از بین ۱۳ واحد صنعتی برتر و در گروه صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان با ارسال لوح سپاسی از تلاش های مدیران و کارکنان این واحد صنعتی نمونه استانی و کشوری تقدیر و تشکر نمود.
گفتنی است، شرکت داروسازی امین شهرستان فلاورجان در مراسم نکوداشت روز ملی صنعت و معدن امسال (۱۳۹۴) به عنوان واحد صنعتی نمونه و کارآفرین برتر کشور انتخاب و موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس طلایی واحد نمونه کشور از سوی دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت شد.
همچنین در مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن که با حضور معاون صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، استاندار اصفهان و جمعی دیگر از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل حوزه کار و صنعت در اصفهان برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر و تندیس یادبود از آقای دکتر فضل ا… حیدرنژاد مدیرعامل این واحد صنعتی نمونه استانی و کشوری و کارآفرین برتر در سال ۱۳۹۳ تجلیل و قدردانی شد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc