کد خبر : 1101
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 تیر 1394 - 7:55

فروش اینترنت شرکت مخابرات در شش استان متوقف شد/فروش اینترنت مخابرات در اصفهان تا اطلاع ثانوی ممنوع!

فروش اینترنت شرکت مخابرات در شش استان متوقف شد/فروش اینترنت مخابرات در اصفهان تا اطلاع ثانوی ممنوع!

فروش اینترنت شرکت مخابرات در شش استان متوقف شد وضعیت پهنای باند اینترنت مصرفی از سوی شرکتهای مخابرات استانی در شش استان آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی، کرمان، مرکزی و همدان براساس شاخصهای تکلیفی در الحاقیه پروانه مخابرات در وضعیت نامطلوب است.   آنطور که در اطلاعیه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی آمده است،

فروش اینترنت شرکت مخابرات در شش استان متوقف شد

وضعیت پهنای باند اینترنت مصرفی از سوی شرکتهای مخابرات استانی در شش استان آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی، کرمان، مرکزی و همدان براساس شاخصهای تکلیفی در الحاقیه پروانه مخابرات در وضعیت نامطلوب است.

 

آنطور که در اطلاعیه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی آمده است،  اصفهان نیز یکی از استان هایی که شرکت مخابرات آن باید فروش خدمات اینترنتی ۲۰۲۰ را تا اطلاع ثانوی و ارتقاء پهنای باند لازم تعطیل کند. با این اوصاف باید دید مخابرات اصفهان که همواره مشکلات ارائه اینترنت را بی اساس خوانده است، چه پاسخی در قبال ارائه خدمات ضعیفی که تاکنون به کاربران ارائه کرده، دارد. 

به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، معاون نظارت و اعمال مقررات این سازمان با اعلام خبر فوق گفت: مطابق بازرسی‌ها و ارزیابی‌های بعمل آمده از وضعیت پهنای باند تامین و عرضه شده از سوی شرکتهای مخابرات استانی، وضعیت نامطلوب پهنای باند اینترنت در این استانها، باعث کاهش کیفیت خدمات ارائه شده به مشترکان شده است.

غلامرضا داداش‌زاده افزود: در این مورد تذکر و اخطاریه‌های لازم برای افزایش پهنای باند و توقف فروش سرویس به مشتریان جدید تا زمان ارتقاء پهنای باند داده شده و به منظور جلوگیری از ضرر و زیان مشترکان، پیگیریهای لازم برای ارتقاء پهنای باند و کیفیت سرویس از سوی شرکت مخابرات ایران در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه جذب مشترک جدید در این وضعیت باعث کم‌فروشی می‌شود تصریح کرد: ادارات کل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در مناطق نه‌گانه بر فرایند توقف فروش در این شش استان نظارت داشته و درصورت عدم توقف فروش از سوی شرکتهای مخابرات استانی، ضمن اعمال مقررات مطابق با پروانه اعطایی، پرونده کم‌فروشی تشکیل و به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع می‌شود.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران بایستی پس از رفع مشکلات و ایجاد شرایط مطلوب، نسبت به توسعه خدمات خود و جذب مشترک جدید اقدام کند.

 

 

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc