کد خبر : 1105
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 تیر 1394 - 18:53

آخرین وضعیت چهارمین مسابقه ملی وبلاگ نویسی نماز تشریح شد

آخرین وضعیت چهارمین مسابقه ملی وبلاگ نویسی نماز تشریح شد

 اختتامیه وبلاگ نویسی روز پنج‌شنبه، هشتم مرداد ماه در فرهنگسرای شهرکرد برگزاری می‌شود. به گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام محمد کریمی ۲۱ تیرماه در نشست برنامه‎ریزی مراسم اختتامیه چهارمین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز که با حضور مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور و مدیر مکز تولیدات چندرسانه‌ای

 اختتامیه وبلاگ نویسی روز پنج‌شنبه، هشتم مرداد ماه در فرهنگسرای شهرکرد برگزاری می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام محمد کریمی ۲۱ تیرماه در نشست برنامه‎ریزی مراسم اختتامیه چهارمین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز که با حضور مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور و مدیر مکز تولیدات چندرسانه‌ای جهاد دانشگاهی واحد خواجه نصیرالدین طوسی در فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، اظهارکرد: اختتامیه وبلاگ نویسی روز پنج‌شنبه، هشتم مرداد ماه در فرهنگسرای شهرکرد برگزاری می‌شود.

 وی اظهارکرد: به دلیل همکاری دستگاه‌های مختلف در استان، خوشبختانه بیشترین آمار شرکت کننده در این مراسم از چهارمحال و بختیاری بوده است.

 کریمی همچنین از برپایی نمایشگاه توانمندی دستگاه‌های اجرایی در حوزه نماز همزمان با برگزاری این مسابقه ملی خبرداد.

 وی افزود: این نمایشگاه با هدف ارائه دستاوردهای ادارات و مورد نظارت قرار گرفتن فعالیت‌های آنان صورت می‌پذیرد و در پایان دستگاه‌های برتر توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و استاندار تجلیل خواهند شد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز با اشاره به لزوم هم‌فکری و همدلی کمیته‌های اجرایی در برگزاری این مراسم، اظهار کرد:  آثار بسیار مطلوبی به دبیر خانه ارسال و حمایت‌های بسیار خوبی نیز از طرف استاندار دریافت شده است.

 جوادکارگران تاکید کرد: چهار کمیته جهاد دانشگاهی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی استان و مدیریت و برنامه‌ریزی استان به ترتیب حوزه هماهنگی، تبلیغات، داوری و برنامه ریزی را برعهده داشتند.

 رییس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری نیز اظهار کرد: فضای مجازی با زندگی ما با سرعت زیادی ارتباط برقرار می‌کند و در زندگی افراد نفوذ پیدا کرده است.

 وحید خلیلی اردلی با اشاره به گستردگی شبکه‌های اجتماعی در جامعه تصریح کرد: همان‌گونه که هیچ ابزاری جای کتاب را نمی‌تواند بگیرد، شبکه‌های اجتماعی نیز نمی‌توانند جایگزین وبلاگ‌ها شوند.

 مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان نیز حضور ۱۰ چهره مطرح کشوری را ضروری دانست و تاکید کرد: حضور چهره‌های شاخص در این برنامه موجب می‌شود پیام تبلیغی بهتر منتقل شود.

 حجت‌الاسلام اروجی با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه در سال گذشته به میزبانی این استان خاطرنشان کرد: باید تبلیغات مناسبی در سطح کشوری به منظور برگزاری بهتر مراسم انجام شود.

 مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور نیز اظهار کرد: باید با تقسیم وظایف بین دستگاه‌ها و حضور مدیران و مسولان ستاد مرکزی و کشوری در برگزاری هرچه بهتر این مراسم برنامه‌ریزی شود.

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc