کد خبر : 1106
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 تیر 1394 - 0:51

کمک ۳۵۰ میلیونی فرهنگیان استان اصفهان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد

کمک ۳۵۰ میلیونی فرهنگیان استان  اصفهان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد

به گزارش خبرنگار مهر، دومین جشن گلریزان فرهنگیان استان اصفهان امروز در محل تالار بزرگ کوثر اصفهان و با استقبال صدها نفری فرهنگیان برگزار شد. در این جشن علاوه بر نمایندگانی از ۶ ناحیه آموزشی شهر اصفهان فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان‌های شاهین‌شهر، خمینی‌شهر، فلاورجان، برخوار و نجف آباد نیز حضور داشتند. محمد حسن قائدی‌ها، مدیرکل

به گزارش خبرنگار مهر، دومین جشن گلریزان فرهنگیان استان اصفهان امروز در محل تالار بزرگ کوثر اصفهان و با استقبال صدها نفری فرهنگیان برگزار شد.

در این جشن علاوه بر نمایندگانی از ۶ ناحیه آموزشی شهر اصفهان فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان‌های شاهین‌شهر، خمینی‌شهر، فلاورجان، برخوار و نجف آباد نیز حضور داشتند.

محمد حسن قائدی‌ها، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اقدام معلمان استان اصفهان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را ادامه راه معلمان فداکاری دانست که خود را به آب و آتش زدند تا دانش آموزان خود را نجات دهند.

وی با بیان اینکه در بین معلم‌ها نمونه‌های بارز ایثار و فداکاری کم نیست، ابراز داشت: آزادی جرایم غیر عمد در واقع آزادی خانواده‌های آنها از آسیب‌های اجتماعی است و از این رو از جایگاه والایی برخوردار است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزاری جشن گلریزان فرهنگیان را برگرفته از آموزه‌های قرآنی و دین اسلام دانست و گفت: این امر به منظور فرهنگسازی برای توجه و کمک به هم نوعان است و از این رو معلمان می‌توانند بزرگ‌ترین و بهترین الگو برای جامعه باشند.

حسین سیستانی، معاون برنامه‌ریزی وتوسعه  منابع انسانی استانداری اصفهان نیز در این جشن فرهنگیان را راهنمایان ارشد جامعه در کنار روحانیون دانست و اظهار داشت: از این رو این گروه از جامعه می‌توانند با رفتارهای شایسته خود بسیاری از اخلاق‌های نیک و پسندیده در جامعه را تقویت کنند.

وی با اشاره به برگزاری ۱۷ جشن گلریزان در استان اصفهان در ایام ماه مبارک رمضان ابراز داشت: از این رو امیدواریم کمک‌های قابل توجهی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان جمع آوری شود.

گفتنی است که فرهنگیان استان اصفهان در این جشن گلریزان فیش‌های حج عمره و مفرده و جواهرات خود را برای آزادی زندانیان اهدا کردند و در بین نواحی آموزشی استان اصفهان ناحیه ۵ آموزش و پرورش اصفهان با ۱۴۰ میلیون تومان، رکورد دار کمک به آزادی زندانیان در این جشن بود.

در پایان این جشن و پس از جمع بندی کمک‌های اعلام شده ۳۵۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در جشن گلریزان فرهنگیان استان اصفهان جمع‌آوری شد.

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc