کد خبر : 1124
تاریخ انتشار : جمعه 26 تیر 1394 - 22:28

فرماندار فلاورجان در پیامی حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

فرماندار فلاورجان در پیامی حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

فرماندار فلاورجان در پیامی حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در پیامی حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر را به مقام معظم رهبری، تمام مسلمین جهان بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان فلاورجان تبریک و تهنیت گفت. متن

فرماندار فلاورجان در پیامی حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در پیامی حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر را به مقام معظم رهبری، تمام مسلمین جهان بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان فلاورجان تبریک و تهنیت گفت. 
متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الهم اهل الکبریاء و العظمه و اهل الجود و الجبروت››
رمضان ماه رحمت و مغفرت و ماه ضیافت الهی در میعادگاه فطر به پایان میرسد و جان های بیقرار و فطرت های پاک مشتاقان نعمت ، امیدواران ثواب و توبه کاران واقعی را از زنگارها زدوده و جلالی دوباره بخشید.
عید فطر روز تولد دوباره انسان و فصل تازه شکفتن ایمان در روح و جان های پاک و بیدار است. عید فطر، عید فطرتهای روشنی می باشد که پس از گذشت ماه مبارک رمضان در طلیئه  ماه شوال اجر و پاداش خود را تنها در قرب الهی جستجو می کنند. روزی است که انسان به فطرت پاک خود باز می‏گردد و به شکرانه این نعمت بزرگ و بی کران، به ستایش باری تعالی پرداخته و زنگار گناه را از آئینه روشن قلب و جان می زداید.
این عید بزرگ را با اجتماع یکپارچه برای شکرگزاری به درگاه الهی در اجتماع وحدت آفرین نماز عبادی-سیاسی عید به امامت ائمه محترم جمعه و جماعات شهرستان گرامی می داریم تا تجدید عهد دیگری بر اخوت و همدلی مسلمانان و اعلام تبعیت و پیروی از اصلی ترین سرمایه نظام یعنی ولایت فقیه›› باشد. 
اینجانب حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر، نماد برجسته رهایی از قیود مادی و عروج در فضای رحمت و آرامش الهی را به پیشگاه امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری  و همه مسلمین جهان به ویژه مردم عزیز و شریف شهرستان فلاورجان  تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال، رستگاری، عزت و کرامت همه مسلمانان را مسئلت دارم.

                                            اصغر هدایت
                                فرماندار شهرستان فلاورجان

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc