کد خبر : 430
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 بهمن 1393 - 14:10

نماینده مردم فلاورجان:حداقل رشد دستمزد کارمندان برای سال آتی باید ۳۰ درصد باشد

نماینده مردم فلاورجان:حداقل رشد دستمزد کارمندان برای سال آتی باید ۳۰ درصد باشد

سیدناصر موسوی‌لارگانی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با غیر منطقی خواندن رشد ۱۴ درصدی حقوق برای سال ۹۴، گفت: با تورم موجود در جامعه و رشد فزاینده قیمت مایحتاج اساسی مردم اگر بخواهیم عادلانه رفتار کنیم باید افزایش ۳۰ درصدی دستمزدها را مدنظر قرار دهیم. نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای

سیدناصر موسوی‌لارگانی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با غیر منطقی خواندن رشد ۱۴ درصدی حقوق برای سال ۹۴، گفت: با تورم موجود در جامعه و رشد فزاینده قیمت مایحتاج اساسی مردم اگر بخواهیم عادلانه رفتار کنیم باید افزایش ۳۰ درصدی دستمزدها را مدنظر قرار دهیم.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی،‌ با تاکید بر اینکه افزایش ۱۴ درصدی حقوق ظلم بزرگی به قشر کارمندان است، افزود:  با توجه به اینکه تورم در کشور ما خیلی بیشتر از ۱۴ درصد و در برخی اقلام اساسی مردم نزدیک به ۱۰۰ درصد است دولت باید در تعین نرخ دستمزدها تجدید نظر کند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری آمارهای ارایه شده از سوی آمارهایی مرکز آمار یا بانک مرکزی در خصوص نرخ تورم، تصریح کرد: شاید برخی آمارهای منتشر شده در خصوص نرخ تورم نقطه به نقطه زیر ۲۰ درصد باشد ولی آنچه که قشر کارمند و طبقات متوسط و پایین جامعه حس می‌کنند تورم ۱۰۰ درصدی است.

وی ادامه داد: در برخی موارد ۱۰۰ درصد افزایش قیمت داشته ایم که با این اوصاف نمی‌توان گفت که رشد ۱۴ درصدی حقوق جوابگو مردم خواهد بود و با وجود اینکه هنوز افزایش مذکور لحاظ نشده اما افزایش قیمت‌ها در تمامی زمینه‌ها و مایحتاج مردم مشهود است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه حداقل دستمزد برای سال ۹۴ باید با رشد ۳۰ درصدی همراه باشد، گفت: در صورتی که رشد ۳۰ درصدی حقوق لحاظ شود می‌توان امیدوار به بهبود برخی مشکلات حقوق بگیران جامعه بود./

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc