کد خبر : 1155
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مرداد 1394 - 18:36

تورنمنت سه روزه هندبال با حضور تیمهای فراز بام دهدشت و هیئت هندبال فلاورجان و هیت هندبال برازجان

تورنمنت سه روزه هندبال با حضور تیمهای فراز بام دهدشت و هیئت هندبال فلاورجان و هیت هندبال برازجان

 به منظور آمادگی فراز بام خائیز ، تورنمنت سه روزه هندبال با حضور تیمهای فراز بام دهدشت و هیئت هندبال فلاورجان قهرمان ایران در سال ۹۳و هیت هندبال برازجان مهد هندبال جنوب کشور در دهدشت برگزار شد. در روز اول این مسابقات تیمهای فراز بام دهدشت و هیت هندبال فلاورجان به مصاف هم رفتند که

 به منظور آمادگی فراز بام خائیز ، تورنمنت سه روزه هندبال با حضور تیمهای فراز بام دهدشت و هیئت هندبال فلاورجان قهرمان ایران در سال ۹۳و هیت هندبال برازجان مهد هندبال جنوب کشور در دهدشت برگزار شد.

در روز اول این مسابقات تیمهای فراز بام دهدشت و هیت هندبال فلاورجان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه مساوی  ۲۴بر۲۴به پایان رسید و در روز دوم این مسابقات تیمهای فلاورجان و برازجان با هم به رقابت پرداختند که این دیدار را تیم فلاورجان با نتیجه ۳۱بر ۲۴به نفع خود به پایان برد .

روز سوم  که روز پایانی این مسابقات بود هم تیمهای فراز بام دهدشت و هیت هندبال برازجان رو در روی هم قرار گرفتند که در پایان این دیدار تیم دهدشتی موفق شد با نتیجه ۲۷بر۲۱بر تیم برازجانی غلبه کند.

در پایتن این مسابقات  تیم هیت هندبال فلاورجان مقام اول، تیم فراز بام دهدشت مقام دوم و تیم هیئت هندبال برازجان مقام سوم را کسب کردند.

هیئت  هندبال استان کهکیلویه و بویراحمد از زحمات جناب آقای مهندس مجید پارسایی، مدیر عامل باشگاه فرهنگی و ورزشی فرازبام دهدشت،  آقای کرم پرما رئیس هیئت هندبال شهرستان کهگیلویه و  آقای نورالله نیک اقبال مسول کمیته مسابقات و داوران استان کهکیلویه و بویراحمد کمال تقدیر و تشکر را داشته است.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc