کد خبر : 1159
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 مرداد 1394 - 7:08

خیران فلاورجان ۵۱ میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد فلاورجان کمک کردند.

خیران فلاورجان ۵۱ میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد فلاورجان کمک کردند.

خیران فلاورجان ۵۱ میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد فلاورجان کمک کردند. به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، فریدون ابراهیمی، مدیر کمیته امداد فلاورجان از کمک ۵۱ میلیون تومانی خیران به مددجویان فلاورجانی از ماه رمضان تاکنون خبر داد. بنابر اعلام روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) فلاورجان ابراهیمی با اشاره به

خیران فلاورجان ۵۱ میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد فلاورجان کمک کردند.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، فریدون ابراهیمی، مدیر کمیته امداد فلاورجان از کمک ۵۱ میلیون تومانی خیران به مددجویان فلاورجانی از ماه رمضان تاکنون خبر داد.

بنابر اعلام روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) فلاورجان ابراهیمی با اشاره به نقش خیران در کمک به محرومین بیان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون مردم خیر شهرستان در زمینه‌های کمک به اطعام، زکات فطره، کفاره روزه و زندانیان جرائم غیرعمد کمک نقدی و غیر نقدی کردند.

وی تصریح کرد: مبلغ ۳۰ میلیون تومان در زمینه اطعام مددجویان کمیته امداد به صورت نقدی و کالایی مساعدت شد که به صورت سبد کالا و غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد.

مدیر کمیته امداد فلاورجان به میزان کفاره روزه و زکات  فطره اشاره کرد و گفت: خیران شهرستان مبلغ بیش از ۱۰میلیون تومان در زمینه زکات فطره و مبلغ ۵/۳ میلیون تومان در زمینه کفاره روزه به مددجویان تحت حمایت مساعدت کردند.

وی به کمک خیران در زمینه کمک به آزادی زندانیان و کمک به مردم یمن اشاره و اذعان داشت: مبلغ بیش از ۴ میلیون تومان بابت کمک به آزادی زندانیان و مبلغ ۵/۳میلیون تومان برای کمک به مردم مظلوم یمن مساعدت گردید.

ابراهیمی در پایان ضمن تشکر از کلیه خیران وحامیان طرح اکرام ایتام گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون ۲۶۶ حامی جدید ویژه ایتام و ۹۲ حامی در طرح محسنین ثبت نام و با کمیته امداد اعلام همکاری کرده اند.

ابراهیم عرب‌بیگی

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc