کد خبر : 1191
تاریخ انتشار : جمعه 16 مرداد 1394 - 2:57

پیام دعوت فرماندار فلاورجان از عموم مردم شهرستان برای استقبال باشکوه از کاروان شهدای غواص

پیام دعوت فرماندار فلاورجان از عموم مردم شهرستان برای استقبال باشکوه از کاروان شهدای غواص

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان طی پیامی از تمام مسئولین، روحانیت معزز، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و عموم مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور شهرستان فلاورجان دعوت کرد تا روز شنبه ۱۷ مرداد ماه، با حضور پرشور در مراسم استقبال، تشییع و وداع با شهدای گمنام و غواص

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان طی پیامی از تمام مسئولین، روحانیت معزز، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و عموم مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور شهرستان فلاورجان دعوت کرد تا روز شنبه ۱۷ مرداد ماه، با حضور پرشور در مراسم استقبال، تشییع و وداع با شهدای گمنام و غواص استان، برگ زرین دیگری را بر افتخارات شهرستان فلاورجان بیفزایند.
متن این پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
شهیدان نماد استقلال و نماد آزادی ایران اسلامی هستند و چه زیبا فرمود پیر جماران که “شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصلشان عند ربهم یرزقون اند.”
شهادت هنر مردان خداست و تداوم راه شهدا رمز بقا و ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی است. از این رو بزرگداشت یاد شهیدان، تجلیل از برترین انسانهایی است که با تأسی از سید و سالار شهیدان در راه رضای خداوند متعال به والاترین مقام دست یافته اند. آنان از همه هستی خویش گذشتند تا ایران اسلامی در امنیت، آرامش و اقتدار بماند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس، از مسئولین، روحانیت معزز، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و عموم مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور شهرستان فلاورجان دعوت می نمایم تا با حضور پرشور و باشکوه در مراسم استقبال از کاروان شهدای غواص و گمنام استان اصفهان با زنده نگه داشتن نام و یاد و راه و آرمان های والای شهیدان، با شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق دوباره ای داشته باشند.
میعادگاه ما:
شنبه ۱۷ مرداد ماه، ساعت ۷:۳۰ صبح، میدان آزادی شهر فلاورجان.

اصغر هدایت
فرماندار شهرستان فلاورجان

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc