کد خبر : 1219
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 مرداد 1394 - 0:50

مهندس ساعدی:تکریم ارباب رجوع اولویت اول شهرداری کلیشادوسودرجان باشد

مهندس ساعدی:تکریم ارباب رجوع اولویت اول شهرداری کلیشادوسودرجان باشد

مهندس ساعدی:تکریم ارباب رجوع اولویت اول شهرداری کلیشادوسودرجان باشد به گزارش فالنا به نقل از روابط عمومی شهرداری کلیشادوسودرجان آقای مهندس ساعدی در اولین جلسه شورای اداری پس از آشنایی با پرسنل شهرداری ضمن تقدیر و تشکر اززحمات ۲۱ ماه آقای عباس مرادی شهردار سابق که کارهای زیربنایی خوبی در شهر انجام داده اند با

مهندس ساعدی:تکریم ارباب رجوع اولویت اول شهرداری کلیشادوسودرجان باشد

به گزارش فالنا به نقل از روابط عمومی شهرداری کلیشادوسودرجان آقای مهندس ساعدی در اولین جلسه شورای اداری پس از آشنایی با پرسنل شهرداری ضمن تقدیر و تشکر اززحمات ۲۱ ماه آقای عباس مرادی شهردار سابق که کارهای زیربنایی خوبی در شهر انجام داده اند با اشاره به اینکه شهرداری به عنوان یک نهاد خدمات رسان ومتولی مدیریت یکپارچه شهری بیش از سایر دستگاه ها با مراجعات مردمی مواجه است گفت: تکریم ارباب رجوع باید در  اولویت کارکنان باشد.
وی ادامه داد: این مجموعه نه تنها باید رضایتمندی شهروندی را جلب کند بلکه باید با تکریم مراجعه کنندگان ،افزایش درآمد، رونق شهری و جذب سرمایه را نیز مد نظر قرار دهد.
آقای مهندس ساعدی با اشاره به اینکه در شهرداری کلیشادوسودرجان تاکید بر اصل قانون گذاری داریم و کسی نباید با وجود راهکار قانونی کاری را ناقص بگذارد ادامه داد :هنر مدیر خوب این است که راه قانونی را پیدا کند و مشکل مردم را حل نماید.
شهردار کلیشادوسودرجان با تاکید بر اینکه موضوعات مربوطه به شهرداری جدی تر از وضوع کنونی دنبال شود خاطر نشان کرد قطعا با کم کاری ها برخورد می شود و در مسائل کاری منابع شهرداری باید مد نظر مسئولان واحدها و سایر پرسنل باشد .
وی تدوین راهکارهای مناسب به منظور رسیدن به درآمدهای پایدار را یک الزام مهم برای شهرداری کلیشادوسودرجان خواند و افزود با بهره گیری از درآمدهای پایدار ،اجرای پروژه ها و سرمایه گذاری های گسترده و تامین منابع مالی مهیا می شود .
وی درپایان اظهار داشت :درآمدهای پایدار ضامن مطمئنی برای رشد و توسعه کلان در بسترهای شهری است به تبع این مهم و با توجه به وسعت اقدامات پیش بینی شده در شهر کلیشادوسودرجان نیازمند بهره گیری از این درآمدها هستیم.

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc