کد خبر : 1240
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 0:04

معاون فرماندار فلاورجان: امروزه بسیاری از مشکلات جوامع بشری در حوزه سلامت ناشی از تغذیه نادرست است.

معاون فرماندار فلاورجان: امروزه بسیاری از مشکلات جوامع بشری در حوزه سلامت ناشی از تغذیه نادرست است.

معاون فرماندار فلاورجان گفت: امروزه بسیاری از مشکلات جوامع بشری در حوزه سلامت ناشی از تغذیه نادرست است. به گزارش فالنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، عباس آقایی معاون فرماندار فلاورجان در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان که پیرامون هفته جهانی شیر مادر در رابطه با حمایت مادران شاغل در

معاون فرماندار فلاورجان گفت: امروزه بسیاری از مشکلات جوامع بشری در حوزه سلامت ناشی از تغذیه نادرست است.

به گزارش فالنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، عباس آقایی معاون فرماندار فلاورجان در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان که پیرامون هفته جهانی شیر مادر در رابطه با حمایت مادران شاغل در تغذیه با شیر مادر و پرورش کودکان و همچنین مرگ و میر کودکان زیر پنج سال در شهرستان برگزار گردید، ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به کشور و همچنین دهه مبارک کرامت، خاطرنشان کرد: آزادگان و ایثارگران با جانفشانی و ایثار خود برگ زرینی را بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی افزودند که تا ابد در تاریخ کشور ما ماندگار خواهد بود.
معاون فرماندار فلاورجان افزود: علیرغم کمبودها و مشکلات موجود، تاکنون اقدامات و پیگیری های خوبی در عرصه های  سلامت، آموزش، پیشگیری و درمان در شهرستان فلاورجان انجام شده است.
وی با تأکید بر اهمیت بحث تغذیه در سلامت، اظهار داشت: امروزه بسیاری از مشکلات جوامع بشری در حوزه سلامت ناشی از تغذیه نادرست است.
آقایی بر اهمیت برگزاری دوره های آموزشی پیرامون تغذیه سالم توسط دستگاه های اجرایی شهرستان تأکید کرد و گفت: برگزاری اینگونه دوره های آموزشی نقش مؤثری در افزایش آگاهی افراد نسبت به تغذیه سالم، پیشگیری و کاهش بیماری ها ایفا می نماید.
وی با تأکید بر ضرورت پیگیری مصوبات، خاطرنشان کرد: پیگیری کامل مصوبات ازجمله عوامل مؤثر در زمینه پیشرفت در حوزه بهداشت و درمان شهرستان خواهد بود.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc