کد خبر : 1276
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 شهریور 1394 - 13:05

موسوی لارگانی: هفته دولت نمادی از وحدت دولت و ملت است

موسوی لارگانی: هفته دولت نمادی از وحدت دولت و ملت است

موسوی لارگانی:هفته دولت نمادی از وحدت دولت و ملت است-نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: هفته دولت نمادی از وحدت دولت و ملت است و چه نیکوست که دولتمردان برای ادامه دادن راه شهیدان والا مقام هم قسم شوند.،سید ناصر موسوی لارگانی، در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۴ شهریور) مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور

موسوی لارگانی:هفته دولت نمادی از وحدت دولت و ملت است
-نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: هفته دولت نمادی از وحدت دولت و ملت است و چه نیکوست که دولتمردان برای ادامه دادن راه شهیدان والا مقام هم قسم شوند.
،سید ناصر موسوی لارگانی، در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۴ شهریور) مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خودضمن تبریک میلاد امام رضا(ع) گفت: از خانواده شهید خلیلی شهید راه امر به معروف و نهی از منکر که درشب میلاداز تقاص قاتل فرزندشان گذشتند و به همه مدعیان حقوقو بشر در دنیا درس اخلاق اسلامی دادند قدردانی می کنم.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس افزود: شهید عزیزی که با شهادتش درخت کم رمق امر به معروف در کشور را جان تازه ای بخشید و خانواده ایشان نماد بخشش اسلامی شدند.امیدوارم این اقدامات در گیر و دار دعواهای سیاسی مسئولان به فراموشی سپرده نشود.
وی روزهای نخست شهریور هر سال را یادآور تلاش و ایثار بزرگمردانی داست که نمونه های عینی و حقیقی خادمان صادق مردم هستند و ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر در طول دوران اندک حضور خود در راس دولت برای همیشه تاریخ الگوی خدمات خالصانه به مردم در نظام مقدس ایران را جاودانه ساختند.
این نماینده مجلس تصریح کرد: هفته دولت نمادی از وحدت دولت و ملت است و چه نیکوست که دولتمردان برای ادامه دادن راه شهیدان والا مقام هم قسم شوند.
موسوی لارگانی گفت: انتظار نداشتیم در آستانه هفته دولت رییس جمهورمطالب عجیبی را در خصوص جایگاه شورای نگهبان مطرح کنند. آقای روحانی اگر این بیانات را یک فرد عادی مطرح می کرد جای تعجب نداشت اما این اظهارات از جانب شما که حقوقدان هستید و نسبت به قانون اساسی آگاهی دارید جای تامل و تاسف دارد.
وی با اشاره به اینکه شورای نگهبان پاسدار جمهوریت و اسلامیت نظام است گفت: از مسئولان انتظار است به جای پرداختن به مسایلی که موجب سوءاستفاده بیگانگان می شود برای پایان دادن به مشکلات اقتصادی مردم همت و تلاش کنند.آقای روحانی مردم از شما انتظار دارند رکود چند ساله کشور را رفع کنید مردم انتظار دارند فقر و بیکاری را ریشه کن کنید مردم انتظار دارند چرخ صنعت کشور را بچرخانید. دو سال از وعده های اقتصادی شما گذشته است اما مردم در عمل شاهد گشایشی نبودند.
موسوی لارگانی ادامه داد: روز به روز هزینه سفره مردم سنگین تر می شود طبق آمار دولتمردان تورم کاسته شده اما به قول رییس جمهور کاهش تورم را باید مردم کوچه و بازار با تمام وجود لمس کنند وقتی مردم به دلیل نداری از خرید یک کیلو ماست هم ناتوانند وقتی گوشت به دلیل گرانی از سفره مردم حذف شده است وقتی قیمت میوه و سبزی با سرعت نور در حال افزایش است شاید ادعای کاهش تورم برای مردم خنده دار باشد.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس ادامه داد: مردم به عنوان ولی نعمتان ما مسئولان حق دارند از وضعیت موجود ناراضی باشند اما باید هر روز من و شمای مسئول بی دلیل بر مشکلات این مردم بیفزاییم آیا آب آشامیدنی و آسفالت معابر و حق داشتن شغل و مسکن انتظار بالایی است؟ فی الواقع در این خصوص کوتاهی شده است.
وی معتقد است روز به روز آمار افسردگی حوانان بالاتر می رود جوانانی که می ببنند تبعیض و پارتی بازی به وفور در کشور و ادارات و سازمان ها وجود دارد و صدای دولت و مجلس در نمی آید.
موسوی لارگانی ادامه داد: چرا باید فارغ التحصیل دلیجانی به خاطر پسوند فامیلی خود از حضو در مشاغل عادی هم محروم باشد تا کی باید شاهد اینگونه اقدامات غلط و سلیقه ای باشیم چرا دولت از جوانان بومی منطقه ای در استان در بیمارستان جدید التاسیس استفاده نمی کند مردم کلیشاد از شما به عنوان رییس حمهور انتظار داشتند که از نابودی و تعطیلی شرکت ایرانیت که سرمایه ملی است و در خصوص سازی های غلط تبدیل به ملک خصوصی برخی سرمایه داران شده جلوگیری کنید چرا باید کارگری با ۲۰ سابقه در ایرانیت به دلیل عدم مدیریت صحیح ما مسوولان بیکار شود.
وی افزود: مردم ایرانشهر از دولت راستگویان انتظار دارند به ظلم فاحشی که در حق آنها شده و به آلایندگی برخی صنایع واقع در شهرک صنعتی اشترجان شده پایان دهید مردم متمدن و با فرهنگ ایمان شهر و اشترجان از وزیر کشور انتظار دارند هر چه سریعتر بحث جدایی این دو محله را عملیاتی کنید
این نماینده مجلس گفت: کمیته بین دولت و مجلس هنوز هیچ گزارشی از افزایش حقوق معلمان و بازنشستگان فرهنگی ارایه نداده اند نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش دومرتبه رای دادند که حل مشکل نمایندگان را مدنظر داشته باشد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc