کد خبر : 1281
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 شهریور 1394 - 2:30

دومین جلسه آموزش همسران جوان در کمیته امداد فلاورجان برگزار شد.

دومین جلسه آموزش همسران جوان در کمیته امداد فلاورجان برگزار شد.

برگزاری دوره آموزش سبک زندگی ویژه همسران جوان فلاورجان دومین جلسه آموزش همسران جوان در کمیته امداد فلاورجان برگزار شد. مدیر کمیته امداد  فلاورجان با اعلام این خبر گفت: در این دوره آموزشی که با شرکت ۳۵ نفر از مددجویان در محل کمیته امداد و با همکاری و حضور کارشناسانی از شبکه بهداشت و اداره

برگزاری دوره آموزش سبک زندگی ویژه همسران جوان فلاورجان

دومین جلسه آموزش همسران جوان در کمیته امداد فلاورجان برگزار شد.

مدیر کمیته امداد  فلاورجان با اعلام این خبر گفت: در این دوره آموزشی که با شرکت ۳۵ نفر از مددجویان در محل کمیته امداد و با همکاری و حضور کارشناسانی از شبکه بهداشت و اداره بهزیستی شهرستان برگزار شد، موضوعات مختلف اعتقادی،  دینی، بهداشت فردی، بهداشت روانی  به مخاطبین آموزش داده شد.

فریدون ابراهیمی افزود: این دوره ها با هدف ارتقاء بینش و آگاهی همسران جوان برای زندگی مشترک،  یادگیری مهارت برقراری ارتباط، شناخت شخصیت زن و مرد و توجه به تفاوتها جهت رسیدن به تفاهم، آگاهی مخاطبین با بیماریهای زنان و نحوه پیشگیری  از آن و  فرزند آوری سالم  توسط امداد برنامه ریزی و اجرا می شود .

وی ضمن اشاره به تداوم آموزش ها در طول سال گفت: در پایان این دوره آموزشی ضمن برگزاری آزمون پایان دوره و تقدیر از نفرات برتر، به تمامی  شرکت کنندگان  سبد بهداشتی اعطا گردید.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc