کد خبر : 1282
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 شهریور 1394 - 12:36

مراسم معارفه معاونت آموزشی واحد فلاورجان با حضور هیات رئیسه و استادان این دانشگاه برگزار شد.

مراسم معارفه معاونت آموزشی واحد فلاورجان با حضور هیات رئیسه و استادان این دانشگاه برگزار شد.

مراسم معارفه معاونت آموزشی واحد فلاورجان با حضور هیات رئیسه و استادان این دانشگاه برگزار شد. در این مراسم دکتر سیما یحیی آبادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان گفت: باید در دانشگاه بگونه ای برنامه ریزی شود که با یک ارتباط خوب و صمیمی بین هیات علمی و کارکنان واحد و ایجاد یک محیط

مراسم معارفه معاونت آموزشی واحد فلاورجان با حضور هیات رئیسه و استادان این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم دکتر سیما یحیی آبادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان گفت: باید در دانشگاه بگونه ای برنامه ریزی شود که با یک ارتباط خوب و صمیمی بین هیات علمی و کارکنان واحد و ایجاد یک محیط آرام و با نشاط خدمات شایسته ای به دانشجویان انجام شود.

رئیس واحد فلاورجان افزود: دکتر پرستگاری از اساتید شایسته و با تجربه واحد فلاورجان است که امیدواریم با سابقه درخشانی که در امور اجرایی دارند و با همدلی و تلاش همه مسئولین واحد در جهت پیشرفت و ارتقاء این واحد گام های موثری برداشته شود.

در ادامه این مراسم دکتر سهیلا پرستگاری طی سخنانی گفت: دانشگاه یک محیط علمی و فرهنگی برای پرورش و بالندگی جوانان این مرز و بوم است که امیدوارم با قدمهای محکم و ارتباط و تعامل خوب بین همکاران در راستای اهداف مقدس دانشگاه تلاش کنیم.

به گزارش آنا دکتر سهیلا پرستگاری از اعضاء هیات علمی گروه زبان و ادبیات عرب واحد فلاورجان می باشد که سابقه معاونت پژوهشی واحد فلاورجان و علوم و تحقیقات اصفهان و همچنین رئیس شورای پژوهشی زنان دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان را در کارنامه خود دارد که در این مراسم بعنوان معاونت آموزشی واحد فلاورجان معرفی شد

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc