کد خبر : 1305
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 شهریور 1394 - 12:40

راننده پراید زیر نخاله های صنعتی جان داد

راننده پراید زیر نخاله های صنعتی جان داد

راننده سواری پراید در پی وقوع تصادف زنجیره ای در مسیر اصفهان به شهرکرد حوالی ذوب آهن زیر محموله نخاله های صنعتی یک دستگاه کامیون گرفتار شد و جان خود را از دست داد.  به گزارش ایرنا دراین تصادف زنجیره ای که ظهر یکشنبه رویی داد ۱۰نفردیگر نیز مصدوم شدند. مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان

راننده سواری پراید در پی وقوع تصادف زنجیره ای در مسیر اصفهان به شهرکرد حوالی ذوب آهن زیر محموله نخاله های صنعتی یک دستگاه کامیون گرفتار شد و جان خود را از دست داد.

 به گزارش ایرنا دراین تصادف زنجیره ای که ظهر یکشنبه رویی داد ۱۰نفردیگر نیز مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در این باره به ایرنا گفت: این حادثه براثر برخورد دو دستگاه تریلی و کامیون ، یک دستگاه خودروی پراید، یک دستگاه سوناتا،یک دستگاه موتورسیکلت و نیسان دراتوبان ذوب آهن اصفهان رخ داد.
محسن مومنی اظهار کرد: بر اثر این حادثه ۱۰ نفر مصدوم شدند وراننده سواری پراید زیر بار فروریخته شده محموله کامیون جان خود را از دست داد.
وی تصریح کرد: علت حادثه از سوی پلیس راه و کارشناسان مربوطه عدم توجه به جلوی از سوی راننده کامیون حامل نخاله های ذوب آهن اعلام شده است.
وی تصریح کرد: اکیپ پایگاه امداد و نجات بین شهری فلاورجان در بدو حادثه به محل اعزام شد و مصدومان نیز به بیمارستان اعزام شدند.

 

 

 

 

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc