کد خبر : 1309
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 شهریور 1394 - 10:15

تجلیل از تعاونی های برتر شهرستان فلاورجان

تجلیل از تعاونی های برتر شهرستان فلاورجان

 تجلیل از تعاونی های برتر شهرستان فلاورجان  به گزارش فالنا  به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان  اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در آیین تجلیل از تعاونی های برتر شهرستان، با بیان اینکه تعاونی به عنوان یکی از ارکان اقتصادی کشور  است، خاطرنشان کرد: متأسفانه، تعاونی ها تاکنون در کشور ما متناسب با انتظارات و جایگاه

 تجلیل از تعاونی های برتر شهرستان فلاورجان 

به گزارش فالنا  به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان  اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در آیین تجلیل از تعاونی های برتر شهرستان، با بیان اینکه تعاونی به عنوان یکی از ارکان اقتصادی کشور  است، خاطرنشان کرد: متأسفانه، تعاونی ها تاکنون در کشور ما متناسب با انتظارات و جایگاه آنها در قانون اساسی از پویایی کامل برخوردار نبوده اند.
فرماندار فلاورجان به فعال بودن قریب به ۱۰۰ تعاونی در شهرستان فلاورجان اشاره کرد و افزود: با مشارکت مردم و تجمیع سرمایه های اندک در عرصه تعاونی می توان کارهای برجسته و بزرگی انجام داد.
وی با اشاره به اهمیت تجلیل از تعاونی های برتر در شهرستان همزمان با هفته تعاون، اظهار داشت: انعکاس رسانه ای فعالیت های شرکت های تعاونی برتر بیانگر اهمیت این موضوع در شهرستان است.
فرماندار فلاورجان به نقش مؤثر  شرکت های تعاونی در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و تأکید بر استفاده از منابع داخلی کشور اشاره کرد و گفت: همزمان با هفته تعاون، ۴ تعاونی با سرمایه ای افزون بر ۸۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان به بهره برداری می رسد.
وی خواستار همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان در راستای تسهیل فعالیت ها در عرصه های مختلف تعاونی در شهرستان شد.
حجت الاسلام والمسلمین قدوسی نماینده ولی فقیه در شهرستان نیز در این آیین، به نکاتی پیرامون اقتصاد اسلامی بویژه تعاونی ها اشاره کرد.
گفتنی است در پایان از ۹ تعاونی برتر شهرستان در عرصه های مختلف تجلیل شد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc