کد خبر : 1314
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهریور 1394 - 14:56

نماینده مردم فلاورجان :دریافت سلیقه ای فرانشیز توسط بیمه ها

نماینده مردم فلاورجان :دریافت سلیقه ای فرانشیز توسط بیمه ها

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم جلوگیری از دریافت فرانشیز بصورت سلیقه ای از سوی شرکت های بیمه گفت: می توان از ظرفیت بیمه های خارجی در موضوعاتی که بیمه‌های داخلی خدمات ارائه نمی دهند،استفاده کرد. سید ناصر موسوی لارگانی درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت،درباره وضعیت صنعت بیمه گفت: در

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم جلوگیری از دریافت فرانشیز بصورت سلیقه ای از سوی شرکت های بیمه گفت: می توان از ظرفیت بیمه های خارجی در موضوعاتی که بیمه‌های داخلی خدمات ارائه نمی دهند،استفاده کرد.

سید ناصر موسوی لارگانی درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت،درباره وضعیت صنعت بیمه گفت: در تمامی کشورهای موضوع صنعت بیمه بسیارمهم است و این صنعت از سابقه  طولانی درکشور برخوردار بوده اما با این وجود نظارت  های جدی برعملکرد صنعت بیمه صورت نگرفته است.

نماینده مردم فلاورجان درمجلس شورای اسلامی گفت: نظارت ضعیف درصنعت بیمه باعث شده که برخی شرکت های بیمه ایی در کشور تشکیل شود که توانستند با ارائه تبلیغات نجومی مشتریان زیادی جذب کنند اما از عهده پرداخت خسارات در زمان لازم نیآمدند و این موضوع هزینه های زیادی به مردم تحمیل کرد.

 

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: وزارات اقتصاد و بیمه مرکزی متولی نظارت بر عملکرد شرکت های بیمه ای در کشور است،بنابراین باید درانعقاد قراردادهای بیمه ای باید نظارت ها موثرتر باشد.

موسوی ‌لارگانی گفت: درحال حاضر بسیاری از شرکت‌های بیمه ای درموضوعات مختلف بیمه‌ای مانند بیمه تکمیلی ورود داشته اند،اما درهنگام اجرای تعهداتشان مبالغ زیادی را عنوان فرانشیز کم می کنند این در حالی است اگر نظارت های درستی اعمال شود موضوع فرانشیزها سلیقه ای نمی شود.

 

حضور بیمه‌های خارجی تلنگری برای بیمه های داخلی

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بیمه ادامه داد: درحال حاضر به دلیل نبود نظارت مطلوب برخی شرکت ها سوءاستفاده می کنند؛البته باید با فراهم آوردن شرایط رقابتی درصنعت بیمه، کارایی شرکت‌های بیمه ای را ارتقاء داد.

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور شرکت‌های بیمه خارجی درکشور باید در حد تلنگر برای ایجاد انگیزه بیشتر باشد، یادآور شد: در استفاده از شرکت‌های بیمه ای خارجی، باید ملاحظاتی صورت گیرد به دلیل اینکه نباید با موافقت با ورود بی ضابطه شرکت های بیمه خارجی زمینه بیکاری بخشی از جمعیت را فراهم کرد، البته درموضوعاتی که بیمه‌های داخلی خدمات ارائه نمی دهند می توان این کار را انجام داد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc