کد خبر : 1320
تاریخ انتشار : جمعه 20 شهریور 1394 - 12:11

جشنواره فرهنگی ورزشی خواهران بسیجی کشور در سالن پوریای ولی اردوگاه شهید بهشتی باغ ابریشم شهرستان فلاوزجان برگزار می‌شود.

جشنواره فرهنگی ورزشی خواهران بسیجی کشور در سالن پوریای ولی اردوگاه شهید بهشتی باغ ابریشم شهرستان فلاوزجان برگزار می‌شود.

جشنواره فرهنگی ورزشی خواهران بسیجی کشور در سالن پوریای ولی اردوگاه شهید بهشتی باغ ابریشم شهرستان فلاوزجان برگزار می‌شود. سرهنگ علی قاسمی  به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با هدف صیانت از هویت و ماندگاری دفاع مقدس و تداوم فرهنگ شهادت‌طلبی، برنامههای مختلف، همایش‌های همگانی و مسابقات قهرمانی تدارک دیده شده است. وی با

جشنواره فرهنگی ورزشی خواهران بسیجی کشور در سالن پوریای ولی اردوگاه شهید بهشتی باغ ابریشم شهرستان فلاوزجان برگزار می‌شود.

سرهنگ علی قاسمی  به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با هدف صیانت از هویت و ماندگاری دفاع مقدس و تداوم فرهنگ شهادت‌طلبی، برنامههای مختلف، همایش‌های همگانی و مسابقات قهرمانی تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به اهم برنامه‌های مناسبتی هفته دفاع مقدس افزود: جشنواره فرهنگی ورزشی خواهران بسیجی کشور ” جام دفاع مقدس” از مهمترین برنامه‌های ویژه این مناسبت است که در همین راستا شهر اصفهان از ۲۱ شهریور میزبان مسابقات ورزشی خواهران بسیجی کشور در ۳ رشته تکواندو، آمادگی جسمانی و پینگپنگ خواهد بود.

مسئول تربیت‌بدنی سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان با بیان اینکه در قالب این جشنواره  ۴۵۰ ورزشکار از ۳۰ استان کشور در اصفهان حضور پیدا می‌کنند، گفت: افتتاحیه این جشنواره بزرگ با حضور سردار یزدانی ، مسئولان استانی، فرماندهان استان و مسئولان شهرستان فلاورجان در سالن پوریای ولی اردوگاه شهید بهشتی باغ ابریشم برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در مراسم افتتاحیه برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و معنوی بسیاری خواهیم داشت که تجلیل از خانواده معظم شهدا و برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس از اهم آنها به شمار می‌رود و تمام این برنامه‌ها با رویکرد مدیریتی ویژه این جشنواره توسط بانوان انجام می‌گیرد.

قاسمی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای برگزاری این جشنواره تصریح کرد: ستاد برگزاری این مراسم از ۲ هفته پیش و با تشکیل ۱۵ کمیته فنی و اجرایی در بخشهای مختلف آغاز به کار کرد و تمامی برنامه‌ها با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، هیئت‌های ورزشی تکواندو، آمادگی جسمانی و پینگپنگ و سپاه ناحیه فلاورجان صورت گرفته است.

وی به محل برگزاری مسابقات اشاره و خاطرنشان کرد: در این جشنواره رقابت‌های تکواندو در سالن پوریای ولی، مسابقات آمادگی جسمانی در سالن شهرداری باغ ابریشم و رقابتهای پینگ پنگ به میزبانی خانهپینگ پنگ استان برگزار می‌شود.

مسئول تربیت‌بدنی سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان با بیان اینکه برنامه زیارت گلستان شهدای اصفهان هم در روز دوم جشنواره صورت میگیرد، تاکید کرد: اصفهان حدود ۱۰ سال است که به صورت اختصاصی میزبان بانوان نبوده و این جشنواره فرصتی مناسب برای این است که میزبانی شایستهای در این بخش داشته باشیم.

وی با اشاره به سایر برنامه‌های ویژه هفته دفاع مقدس گفت: برگزاری همایش بزرگ پیادهروی، مسابقات حلقه‌های صالحین و برگزاری برنامه‌های متنوع و نمایشهای رزمی و دفاع شخصی در پایگاه‌های مقاومت از دیگر برنامههای ویژه هفته دفاع مقدس به شمار می‌رود.

منبع :تسنیم 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc