کد خبر : 1328
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 شهریور 1394 - 5:36

جشنواره فرهنگی ورزشی خواهران بسیج کشور با حضور ۴۰۰ ورزشکار از امروز در شهرستان فلاورجان برگزار شد +تصویر

جشنواره فرهنگی ورزشی خواهران بسیج کشور با حضور ۴۰۰ ورزشکار از امروز در  شهرستان فلاورجان برگزار شد +تصویر

جشنواره فرهنگی ورزشی خواهران بسیج کشور با حضور ۴۰۰ ورزشکار از امروز در شهرستان فلاورجان برگزار شد +تصویر به گزارش پایگاه اطلاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزرشی مقاومت اصفهان ، جشنواره فرهنگی ورزشی خواهران بسیج کشور با حضور ۴۰۰ ورزشکار در قالب ۴۸ تیم از ۳۱ استان کشور از امروز یکشنبه ۲۲ تا سه‌شنبه ۲۴ شهریورماه

جشنواره فرهنگی ورزشی خواهران بسیج کشور با حضور ۴۰۰ ورزشکار از امروز در شهرستان فلاورجان برگزار شد +تصویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزرشی مقاومت اصفهان ، جشنواره فرهنگی ورزشی خواهران بسیج کشور با حضور ۴۰۰ ورزشکار در قالب ۴۸ تیم از ۳۱ استان کشور از امروز یکشنبه ۲۲ تا سه‌شنبه ۲۴ شهریورماه در ۳ رشته تنیس روی میز، تکواندو و آمادگی جسمانی در اصفهان برگزار می‌شود.
مراسم افتتاحیه این جشنواره ساعت ۸ صبح امروز در مجموعه شهید بهشتی شهر ابریشم اصفهان برگزار شد.
سردار سید کاظم یزدانی رئیس سازمان ورزش بسیج کشور، سردار داوود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور، سردار فدا جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان، اصغر هدایت فرماندار شهرستان فلاورجان و جمعی از مسئولان ورزش استان در این مراسم حضور داشتند.
در ابتدای این مراسم، هدایت فرماندار فلاورجان اظهار داشت: فلاورجان یکی از تاریخی‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهرستان‌های استان اصفهان است که تعداد بسیجیان آن به بیش از ۱۰۰ هزار نفر می‌رسد که در عرصه‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند.
وی افزود: وجود شهرک‌های صنعتی مختلف، چهار واحد دانشگاهی، دو حوزه علمیه و چهار هزار فرهنگی از ویژگی‌های شهرستان فلاورجان است و تقدیم ۳۰ سردار شهید و بیش از ۱۳۰۰ شهید والامقام از افتخارات فلاورجان به شمار می‌رود.
تشویق بانوان به انجام ورزش همگانی یک فرصت است
در بخش دیگری از این مراسم، سردار سید کاظم یزدانی رئیس سازمان ورزش بسیج کشور در سخنانی اظهار داشت: حضور بانوان بسیجی در جشنواره‌های ورزشی و تشویق بانوان به انجام ورزش همگانی یک فرصت محسوب می‌شود و دستاورد حضور بانوان بسیجی در عرصه‌های ورزشی، صدور فرهنگ دینی و اسلامی خواهد بود.
وی ادامه داد: هم از دید تخصصی و هم از نظر دینی، ورزش کردن یک ضرورت است که این موضوع برای بانوان از اهمیت بیشتری برخوردار است چون بانوان در سنین بالاتر با بیماری‌ها و آسیب‌هایی مواجه می‌شوند که باید با ورزش کردن در دوران نوجوانی و جوانی از این آسیب‌ها پیشگیری کنند.
یزدانی گفت: حضور خواهران بسیجی در عرصه ورزش با پوشش اسلامی و چادر، نه تنها باعث محدودیت نشده است بلکه فرهنگ و آیین ما را به جهان صادر می‌کند.
وی افزود: سوم مهرماه امسال و به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش بزرگ و حماسی پیاده‌روی در ۵۰۰ شهر و شهرستان کشور برگزار خواهد شد.
گفتنی است، مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی خواهران بسیج کشور با اهدای شاخه‌های گل به مقام شهیدان و رژه‌ تیم‌های شرکت‌کننده به پایان رسید.

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc