کد خبر : 1343
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهریور 1394 - 12:01

تکریم خانواده ایثارگران در آستانه گرامی داشت هفته دفاع مقدس

تکریم خانواده ایثارگران در آستانه گرامی داشت هفته دفاع مقدس

    تکریم خانواده ایثارگران در آستانه گرامی داشت هفته دفاع مقدس به گزارش فالنا به نقل از روابط عمومی کنگره سرداران و ۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجاندر آیین احیاء سنت حسنه، در سومین تکریم ایثارگران و خانواده محترمشان ستاد کنگره سرداران و ۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجان پنجشنبه ۹۴/۶/۲۶ با سید عبدا… حسینی، اسدا… کمالی، جواد حسنپور

 

تکریم خانواده ایثارگران در آستانه گرامی داشت هفته دفاع مقدس

به گزارش فالنا به نقل از روابط عمومی کنگره سرداران و ۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجاندر آیین احیاء سنت حسنه، در سومین تکریم ایثارگران و خانواده محترمشان ستاد کنگره سرداران و ۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجان پنجشنبه ۹۴/۶/۲۶ با سید عبدا… حسینی، اسدا… کمالی، جواد حسنپور دیدار و گفت گو کرد. در دیدار آغازین سید عبدا… حسینی ضمن شرخ مختصری از خاطرات دوران دفاع مقدس افزود: در سال ۱۳۶۴ برای گذراندن خدمت سربازی وارد یگان ۷۸۰ ارتش شدم و بعد از گذراندن دوره های آموزشی با رسته آرچی چی زن در غرب کشور(بانه) وارد منطقه عملیاتی والفجر ۴ شدم که ارتش بعثی عراق از سلاح شیمیایی استفاده کرد. من مصدوم شدم وجهت درمان به مراکز درمانی اعزام شدم وپس از ارائه مدارک بالینی، درمانی، شرکت در کمسیون پزشکی ۲۰درصد برایم در نظر گرفتند. وی عنوان کرد با توجه به مشکلاتی که در پرداخت هزینه های درمانی داشتم، در فضای سبز شهرداری مشغول به کار شدم و لی مدتی است که جهت درمان در منزل هستم و از مسئولین مربوط می خواهم جهت رفع مشکلات رسیدگی کنند.

سپس به دیدار اسدا… کمالی جانباز ۶۰ درصد از شرودان، ایشان با بیان خاطرات خود خاطر نشان کرد ۱۳ ساله بودم ومشغول تحصیل که حضرت امام (ره) فرمودند جبهه ها نیاز به نیرو دارد. برای اعزام به جبهه به سپاه مراجعه نمودم به دلیل سن کم اعزام نشدم و در مرحله بعد با شناسنامه برادر بزرگترم با اعزام سپاهیان حضرت محمد(ص) در منطقه حضور پیدا کردم  و در لشکر۸ نجف اشرف مقر انبیاء درگردان چهارده معصوم به فرماندهی حاج اکبر اعتصامی سازماندهی شدم و در عملیات والفجر ۸ شرکت کردم و بر اثر اصابت ترکش و موج انفجار به درجه جانبازی نائل شدم.

در آخرین دیدار، جواد حسنپور از سودرجان گفت در سال۱۳۷۱ برای خدمت سربازی و گذراندن دوره آموزشی در سپاه  پاسداران به سراوان اعزام شدم وجهت تامین امنیت با اشرار درگیر شدیم که بر اثر اصابت ترکش خمپاره ۶۰ میلی متری، مجروح شدم:

وی افزود در سال ۱۳۷۱ در سراوان از اطلاعات عملیات خبر آمد که اشرار و قاچاقچیان در حال حمل مقداری زیاد مواد مخدر هستند و او گفت در کمین بودیم که درگیری با آن ها شروع شد و بعد از چند ساعت مبارزه بر اثر اصابت ترکش خمپاره ۶۰ میلی متری، مجروح شدم.در ادامه همسرش گفت افرادی مثل جواد حسنپور برای برقراری امنیت و مقابله ومبارزه با اشرار جانباز شده اند. وی گفت جواد بر اثر اصابت ترکش های ریز بر سر و بدن مشکل اعصاب و روان دارد که سالهاست تحت درمان وبستری در مراکز درمانی است و باتوجه به پیگیری ها و ارائه مدارک پزشکی و شرکت در کمسیون ۵ درصد درنظر گرفتند و خواستار رسیدگی و حل مشکل درصد نامبرده شد.به دلیل اینکه او شغل آزاد داشته و در حال حاضر قادر به انجام کاری نیست و درآمدی ندارد و زیر بار مخارج زندگی روزهای سختی را سپری می کنیم.

در پایان دبیر ستاد کنگره شهدا محمد رئیسی با اشاره به لزوم تکریم ایثارگران و خانواده شان گفت آن ها برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی  و حفظ ارزش ها و حراست از مرز ها به مقابله مبارزه با دشمنان ایران اسلامی فداکاری کردند و آحاد جامعه باید قدر شناس ایثارگران و خانواده هایشان باشند.

 

 

 

روابط عمومی ستاد کنگره سرداران و ۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجان

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc