کد خبر : 1347
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 شهریور 1394 - 1:03

آیین افتتاحیه سال تحصیلی ۹۵-۹۴ حوزه های علمیه خواهران فاطمیه درچه و فاطمه فلاورجان شامگاه(۳۰ شهریور) برگزار شد.

آیین افتتاحیه سال تحصیلی ۹۵-۹۴ حوزه های علمیه خواهران فاطمیه درچه و فاطمه فلاورجان شامگاه(۳۰ شهریور) برگزار شد.

 آیین افتتاحیه سال تحصیلی ۹۵-۹۴ حوزه های علمیه خواهران فاطمیه درچه و فاطمه فلاورجان شامگاه(۳۰ شهریور) برگزار شد. ه گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیین افتتاحیه سال تحصیلی ۹۵-۹۴ حوزه های علمیه خواهران فاطمیه درچه و فاطمه فلاورجان شامگاه(۳۰ شهریور) برگزار شد.   مرضیه قاسمی، استاد حوزه و دانشگاه، ضمن تبریک سال تحصیلی حوزه های علمیه اذعان داشت:

 آیین افتتاحیه سال تحصیلی ۹۵-۹۴ حوزه های علمیه خواهران فاطمیه درچه و فاطمه فلاورجان شامگاه(۳۰ شهریور) برگزار شد.

ه گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیین افتتاحیه سال تحصیلی ۹۵-۹۴ حوزه های علمیه خواهران فاطمیه درچه و فاطمه فلاورجان شامگاه(۳۰ شهریور) برگزار شد.

 

مرضیه قاسمی، استاد حوزه و دانشگاه، ضمن تبریک سال تحصیلی حوزه های علمیه اذعان داشت: توصیه من به همه طلاب این است که همواره در فراگیری علم و دانش ثابت قدم باشید، زیرا با ورود به حوزه علمیه، طلاب به غنای علمی می رسند و در کسب هر چه بیشتر معارف الهی موفق تر خواهند بود و این امر مساوی با غنای روح و روان است که انتهای آن عبدالله شدن و سپس  عند ربهم یرزقون می باشد.

 

قاسمی، تاکید کرد: در عصر ما دشمن تهاجم خود را از طریق توپ و تانک انجام نمی دهد، بلکه روش جدید آن جنگ عقیدتی است، زیرا اگر مبانی اعتقادی ضعیف شد، افراد با ارائه چند شبهه از طرف دشمن همه چیز را کنار می گذارند.

 

استاد حوزه و دانشگاه، گفت: من با جرأت می توانم بگویم تنها سنگری که محافظ عقاید است، حوزه های علمیه است، زیرا با ورود به حوزه علمیه و فراگرفتن احکام، سبک زندگی اسلامی می شود.

 

وی با بیان اینکه احکام یعنی شریعت و اگر انسان شریعت را یاد گرفت، به عمق حقیقت آن  خواهد رسیدتصریح کرد: از این طریق  اهدنا الصراط المستقیم حاصل می شود.

 

قاسمی، به همه طلاب خاطر نشان کرد: از آنجا که حوزه مکانی مقدس و بی نظیر است و بهترین محل برای رفع شبهات دینی و اصلاح عقاید می باشد، لذا باید طلاب به این امر توجه داشته باشند که هرکس در وادی علم و دانش قدم گذاشت و خواهان کسب مدارج بالا شد، باید بداند که بدون توسل، معرفت و ولایت این امر امکان پذیر نخواهد بود.

 

استاد حوزه و دانشگاه، گفت: برای فهم و درک همه فضائل، باید  نفس مان را  در گام اول تربیت کنیم که در این صورت می توانیم وارد وادی ولایت شویم.

 

قاسمی تاکید کرد: طلاب نسبت به مکانی که در آن پا گذاشته اند توجه داشته باشند و در نظر بگیرند که صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر(عج) هستند و تمامی اعمال آنان به محضر آقا عرضه خواهد شد.

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc