کد خبر : 1370
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 - 9:26

تجلیل از دانش آموختگان تاریخ شفاهی درسالن همایش شهرداری شهر کلیشادوسودرجان

تجلیل از دانش آموختگان تاریخ شفاهی درسالن همایش شهرداری شهر کلیشادوسودرجان

تجلیل از دانش آموختگان تاریخ شفاهی درسالن همایش شهرداری شهر کلیشادوسودرجان به گزارش فالنا به نقل از ستاد کنگره سرداران و۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجان در شب شهادت امام محمد باقر(ع) و در آستانه گرامی داشت هفته دفاع مقدس از دانش آموختگان تاریخ شفاهی تجلیل به عمل آورد. این جلسه که در سالن همایش شهرداری شهر

تجلیل از دانش آموختگان تاریخ شفاهی درسالن همایش شهرداری شهر کلیشادوسودرجان

به گزارش فالنا به نقل از ستاد کنگره سرداران و۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجان در شب شهادت امام محمد باقر(ع) و در آستانه گرامی داشت هفته دفاع مقدس از دانش آموختگان تاریخ شفاهی تجلیل به عمل آورد. این جلسه که در سالن همایش شهرداری شهر کلیشاد برگزار شد، ابتدا حاج قاسم محمدی مسئول ستاد کنگره ضمن خیر مقدم گویی، افزود مردم منطقه شهرستان فلاورجان از اول انقلاب تا به امروز در صحنه حضور داشته­اند و بهترین تاثیر گذاران در جنگ بودند.ایشان خاطره ای از عملیات فتح المبین که تیپ نجف تشکیل شد وآن­ها قسم خوردند که تا حصر آبادان شکسته نشده باز نگردند که بیشترین سهم را بچه های منطقه فلاورجان داشتند. همچنین یاد و خاطره­ای هم از اولین فرمانده گردان، حاج نعمت الله گردانی و شجاعت­ و دلاوری های او زنده کرد.

در ادامه دبیر ستاد کنگره محمد رئیسی از نحوه برگزاری کلاس های تاریخ شفاهی که از تاریخ ۱۶/۱/۹۴ شروع ودر ۱/۶/۹۴ پایان یافت که در ۱۷ جلسه برگزار شد، گزارشی دادند. همچنین از  تشکیل شعبه­ای از ستاد کنگره در شهرهایی که تعداد شهدای آن بیش از ۲۰ شهید است خبر داد.

سپس سردار مشتاقیان در جمع دانش آموختگان از نحوه و چگونگی جمع آوری آثار دو اسناد مکتوب و غیر مکتوب و نکاتی در مورد مصاحبه ها عنوان نمود. همچنین یاد آور شدند که شهدا را اموات نپندارید، مرده نیستند و زنده تر از ما هستند.اگر کسی تقوا پیشه کرد و در راه خدا تلاش کرد از سوی خدا گشایشی می­شود که خودش هم فکر آن را نمی­کند.

در پایان همایش از دانش آموختگان تجلیل به عمل آمد و در همین راستا لوح تقدیر و هدایایی به آن ها تقدیم شد.

 

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc