کد خبر : 1386
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 - 2:29

فرمانده انتظامی فلاورجان خبر داد اجرای طرح پاک‌سازی و امنیت محله‌محور در فلاورجان

فرمانده انتظامی فلاورجان خبر داد اجرای طرح پاک‌سازی و امنیت محله‌محور در فلاورجان

فرمانده انتظامی فلاورجان خبر داد:اجرای طرح پاک‌سازی و امنیت محله‌محور در فلاورجان فرمانده انتظامی فلاورجان خبرداد گفت: طرح پاک‌سازی و امنیت محله‌محور، به اجرا در آمده است که با حضور در محلات و شرکت در جمع معتمدین، مشکلات هر محل بررسی شده و مسائل مختلف پردازش می‌شود. سرهنگ حسن نیکبخت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس

فرمانده انتظامی فلاورجان خبر داد:اجرای طرح پاک‌سازی و امنیت محله‌محور در فلاورجان

فرمانده انتظامی فلاورجان خبرداد گفت: طرح پاک‌سازی و امنیت محله‌محور، به اجرا در آمده است که با حضور در محلات و شرکت در جمع معتمدین، مشکلات هر محل بررسی شده و مسائل مختلف پردازش می‌شود.

سرهنگ حسن نیکبخت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فلاورجان گفت: در طول ۶ ماه اول سال، ۱۰ درصد کاهش جرائم خشن، ۲۵ درصد کاهش سرقت به عنف (زورگیری)، ۲ درصد کاهش سرقت‌های خرد، ۳ درصد افزایش کشف سرقت‌ها و ۵ درصد، افزایش کشف مواد مخدر را داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به اقدامات انجام‌شده جهت پیشگیری از جرم بیان داشت: طرح پاک‌سازی و امنیت محله‌محور، به اجرا در آمده است که با حضور در محلات و شرکت در جمع معتمدین، مشکلات هر محل بررسی شده و مسائل مختلف پردازش می‌شود.

وی افزود: با هماهنگی آموزش‌ و پرورش در مدارس و مساجد حضور پیدا کرده و نسبت به امر آموزش‌ و آگاه‌سازی مردم اقدام می‌کنیم و همچنین نمایشگاه‌های مختلف با موضوعاتی مانند آسیب‌های ‌اجتماعی، اینترنت، ماهواره و حجاب و عفاف را در سطح شهر برگزار کرده‌ایم.

نیکبخت در مورد اقدامات انجام‌شده در هفته نیروی انتظامی اذعان داشت: شرکت در نماز جمعه، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات والیبال، تیراندازی، دومیدانی و اعطای جوایز به افراد برتر از جمله برنامه‌ها در این هفته بود.

وی اضافه کرد: همچنین در صبحگاه مشترک با همکاری سپاه و ائمه جمعه از خانواده شهدا، نمونه‌های ترافیکی، برترین‌های مقالات با موضوع انضباط اجتماعی تجلیل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان بیان داشت: در طول این هفته طرح ۱۹۷ ملاقات مردمی با فرماندهی ناجا و طرح ۱۴۷ دیدار کارکنان با فرماندهی ناجا به اجرا درآمد، و همچنین با همکاری بهداری در مناطق محروم حضور پیدا کردیم و به مردم خدمات رایگان داده‌ایم.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc