کد خبر : 1404
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 مهر 1394 - 3:02

دیدار با خانواده شهیدان صالحی در روستای طاد

دیدار با خانواده شهیدان صالحی در روستای طاد

دیدار با خانواده شهیدان صالحی در روستای طاد به گزارش فالنا به نقل از روابط عمومی  ستاد کنگره سرداران و۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجان ستاد کنگره سرداران و ۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجان با خانواده دو شهید صالحی در روز یکشنبه ۹۴/۷/۱۹ در روستای طاد دیدار و گفتگو نمود.شهید صادق صالحی که در سال ۱۳۶۳ درعملیات پیروزمندانه بدر در

دیدار با خانواده شهیدان صالحی در روستای طاد

به گزارش فالنا به نقل از روابط عمومی  ستاد کنگره سرداران و۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجان

ستاد کنگره سرداران و ۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجان با خانواده دو شهید صالحی در روز یکشنبه ۹۴/۷/۱۹ در روستای طاد دیدار و گفتگو نمود.شهید صادق صالحی که در سال ۱۳۶۳ درعملیات پیروزمندانه بدر در منطقه جبهه جنوبی هورالهویزه، جاده بصره العماره به شهادت رسید و حمید صالحی در سال ۱۳۶۵ در عملیات سرنوشت ساز در منطقه جبهه جنوبی ابوالخصیب به شهادت رسید.در سالی که طرح ریزی عملیات تنها برای محور ابوالخصیب صورت گرفت و سال ۱۳۶۵ به سال سرنوشت نامگذاری شد و تاکید بر اجرای عملیات سرنوشت ساز، امید واری مسئولان کشور وفرماندهان جنگ به نتایج این عملیات را نمایان می ساخت و برای اولین بار در یک تدارک وسیع موفق به سازماندهی ۳۰۰ گردان رزمی را برای یک عملیات شد تا خطوط ارتش بعث عراق را در هم بشکند.

 خواهر شهید صادق صالحی نقل می کند که :

صادق جان بین دوستان و هم رزمانش دبه صادق تانکی معروف بود. او قبل از دوران دفاع مقدس در آموزش های زرهی شرکت کرده بود و آنقدر کار با تانک را خوب بلد بود که برایش حتی تعمیر کردن تانک مثل آب خوردن بود. آنقدر شجاعتش بالا بود که هر کسی با او برخورد داشت این شجاعت او را به حتم تحسین می کرد و می دید صادق در آن زمان به وضعیت اجتماعی و دیدگاه های عمومی مردم با کار کردن زنان در اجتماع میانه خوبی نداشتند، به من پیشنهاد کردند در کتابخانه مشغول به کار شوم. مدام از من می پرسید آیا می خواهی سرکار بروی اما من با تو جه به تشکیل زندگی، پیشنهادش را قبول نکردم.

ستاد کنگره سرداران و ۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجان

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc