کد خبر : 1435
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 - 2:30

امام جمعه فلاورجان: کسی فکر نکند پس از برجام باید شعار مرگ بر آمریکا را کنار بگذاریم

امام جمعه فلاورجان: کسی فکر نکند پس از برجام باید شعار مرگ بر آمریکا را کنار بگذاریم

  امام جمعه فلاورجان: کسی فکر نکند پس از برجام باید شعار مرگ بر آمریکا را کنار بگذاریم به گزارش خبرگزاری فارس از فلاورجان، حجت‌الاسلام محمد قدوسی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فلاورجان گفت: تقوای کامل در گرو اطاعت کامل از رسول خدا است، این اطاعت و پیروی کامل، باعث می‌شود که انسان محبوب

 
امام جمعه فلاورجان:
کسی فکر نکند پس از برجام باید شعار مرگ بر آمریکا را کنار بگذاریم

به گزارش خبرگزاری فارس از فلاورجان، حجت‌الاسلام محمد قدوسی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فلاورجان گفت: تقوای کامل در گرو اطاعت کامل از رسول خدا است، این اطاعت و پیروی کامل، باعث می‌شود که انسان محبوب خدا هم بشود.

وی در موضوع سبک زندگی، پیرامون علل و ایجاد محبت که در هفته‌های پیش، به هفت عامل اشاره کرده بود، افزود: عامل هشتم، دیدوبازدید و صله ارحام است و از آثار صله ارحام، دور کردن بلا، آسان کردن حسابرسی در روز قیامت، نیکو کردن خلق و خو، بخشنده کردن دست انسان، صفا دادن روح انسان و افزایش روزی است.

امام جمعه فلاورجان در خطبه دوم نماز جمعه این هفته با اشاره به مناسبت‌های هفته بیان داشت: ۸ آبان سالروز شهادت شهید والامقام محمدحسین فهمیده، که به گفته امام باید رهبر ما باشد، است و به همین مناسبت این روز را به نام بسیج دانش‌آموزی نام‌گذاری کرده‌اند و همچنین این روز، روز پدافند غیرعامل است.

حجت‌الاسلام قدوسی اظهار کرد: در طول سال‌های بعد از انقلاب تجربه‌ کردیم که فرهنگ بسیج برای حفظ نظام و ارزش‌های آن، پیشرفت کشور و غلبه بر دشمن لازم است و تنها فرهنگی که با آن ما می‌توانیم با صلابت به هدف خود برسیم، فرهنگ بسیج است و وظیفه همه ما در جامعه تقویت آن است.

وی با بیان اینکه باید در هر شرایطی ساختار دفاعی کشور را بروز، مستحکم، پیشرفته و آماده نگه داریم، تصریح کرد: شاخص‌هایی که باید در پدافند غیرعامل رعایت شود شامل، تقویت و توسعه تجهیزات دفاعی و نیروهای انسانی کارآمد، جدی گرفتن هر نوع تهدید از سوی هر دشمنی، رصد احتمالات مختلف در تجاوز سخت و تجاوز نرم و آمادگی کامل مقابله با آن‌ها، لحظه‌ای غافل نبودن از نقشه‌های دشمن است.

امام جمعه فلاورجان با اشاره به مناسبت‌های ۱۳ آبان افزود: این روز به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و همچنین روز دانش‌آموز است.

وی تاکید کرد: آمریکا جنایت‌کارترین و دیکتاتورترین رژیم است و اصولا حتی به اهالی مردم ساکن آمریکا هم رحم نمی‌کند، بنابراین نمی‌توانیم دشمنی‌ها و عداوت‌ها را از یاد ببریم و کسی فکر نکند که به واسطه برجام باید شعار مرگ بر آمریکا را کنار بگذاریم، آمریکا دشمنی خود را چه قبل از مذاکرات و چه بعد از مذاکرات کم نکرده و از خوی استکباری خود دست نکشیده و از سوی دیگر مبارزه با استکبار یک معرفت دینی است.

حجت‌الاسلام قدوسی اظهار کرد: حمله همه جانبه فرهنگی دشمن، غیرقابل انکار است، بنابراین همه ما و همه مسئولان باید در مقابل حملات سنگین فرهنگی دشمن مقابله کنند که مقابله با هجمه فرهنگی فقط با نشر معارف الهی اسلام و تشویق آحاد جامعه به اخلاقیات میسر است چراکه دشمن عمدتا به سه حوزه که خانواده، اعتقادات و اخلاقیات است، حمله می‌کند.

امام جمعه فلاورجان در مورد مسائل روز هفته بیان داشت: چطور مسئولان اجازه می‌دهند، وزیر خارجه اسبق انگلستان با سابقه سوء خود در روز تاسوعا و عاشورا با عنوان گردشگر در شهرهای ما حضور یابد، امیدواریم که در این مورد پاسخ منطقی دهند.

وی در پایان ضمن اشاره به برگزاری سراسری دعای ندبه به همراه اقامه نماز صبح در جمعه هفته آینده از مردم خواست حضوری باشکوه داشته باشند.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc