کد خبر : 1541
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آذر 1394 - 3:10

جلسه بررسی مشکلات و معضلات محله افجد شهر کلیشادوسودرجان

جلسه بررسی مشکلات و معضلات محله افجد شهر کلیشادوسودرجان برگزاری جلسه بررسی مشکلات و معضلات محله افجد باحضور نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی شهردار شهر اعضا شورای شهر و جمعی از معتمدین محله افجد به گزارش فالنا از روابط عمومی شهرداری کلیشادوسودرجان جلسه ای با حضور نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی

جلسه بررسی مشکلات و معضلات محله افجد شهر کلیشادوسودرجان
برگزاری جلسه بررسی مشکلات و معضلات محله افجد باحضور نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی شهردار شهر اعضا شورای شهر و جمعی از معتمدین محله افجد

به گزارش فالنا از روابط عمومی شهرداری کلیشادوسودرجان جلسه ای با حضور نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی جناب اقای موسوی ،آقای مهندس ساعدی شهردار ،اعضاء شورای اسلامی شهر و جمعی از معتمدین محله افجد در دفتر شهرداری برگزار گردید .
در ابتدای جلسه آقای مهندس ساعدی شهردار ضمن خوش آمدگویی وخیرمقدم ،گزارشی از اقدامات صورت گرفته در محله افجد و نیز بازدید های بعمل امده به همراه نماینده معتمدین محله مذکور بیان نمودند. درادامه جلسه کلیپ از کارهای عمرانی انجام شده سال جاری که درمحله افجد انجام شده نمایش داده شد .
پس از آن آقای توکلی نماینده محله افجد به بیان مشکلات ودیدگاههای خود در خصوص این محله پرداختند وپس از بحث و استماع بیانات سایر معتمدین محله افجد، آقای مهندس  ساعدی شهردارنسبت به پاسخ به سوالات مطرح شده و نیز راهکارهای حل مسائل مطورحه و درخواستهای اهالی به ایراد سخن پرداختند.
و در ادامه نیز آقای موسوی نماینده محترم مردم در مجلس ، بیاناتی در خصوص پیگیری های صورت گرفته توسط ایشان در مجلس و استان و مکاتبه با مسئولین ذیربط به ایراد سخن پرداختند.
در پایان نیز مقرر گردید شهرداری اقدامات خود را در خصوص حل مشکلات موجود را دو چندان نماید و با همکاری اهالی محل ونماینده محترم مردم در مجلس و نیز شورای اسلامی شهر راههایی را برای حل معضلات بعمل اورند.



.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc