کد خبر : 11287
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 دی 1394 - 22:26

فردا مهدهای کودک، مراکز پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی فلاورجان تعطیل شد

فردا مهدهای کودک، مراکز پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی فلاورجان  تعطیل شد مهدهای کودک، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی نواحی شش‌گانه آموزش و پرورش اصفهان و برخی از شهرستان‌های استان به دلیل آلودکی هوا فردا تعطیل شد. بر اساس اعلام کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوای اصفهان، روز چهارشنبه مهدهای کودک، مراکز پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی

News-635813562641471145فردا مهدهای کودک، مراکز پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی فلاورجان  تعطیل شد

مهدهای کودک، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی نواحی شش‌گانه آموزش و پرورش اصفهان و برخی از شهرستان‌های استان به دلیل آلودکی هوا فردا تعطیل شد.

بر اساس اعلام کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوای اصفهان، روز چهارشنبه مهدهای کودک، مراکز پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی نواحی شش‌گانه آموزش و پرورش اصفهان، سجزی، شهرستان شاهین شهر و میمه به جز بخش میمه، شهرستان‌های برخوار، خمینی‌شهر، فلاورجان، لنجان به جز شهر باغ‌بهادران، نجف‌آباد و مبارکه در نوبت صبح تعطیل است.
براساس شاخص‌های کیفی هوا، وضعیت هوای شهر اصفهان امروز نیز با میانگین ۱۶۲ برای عموم مردم ناسالم و در وضعیت قرمز و هشدار قرار داشت.
بر‌اساس شاخص آلودگی هوا، این شاخص از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم، ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.
منبع :تسنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc