کد خبر : 11291
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 دی 1394 - 9:12

امام جمعه فلاورجان: دشمن به امنیت بسیار بالای ما غبطه می‌خورد

حجت‌الاسلام محمد قدوسی در رابطه با اهمیت موضوع انتخابات اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران، یک نظام مردم‌سالاری دینی است در چنین نظامی مردم نقش اساسی و اصلی را بازی می‌کنند. وی در ادامه افزود: در هیچ‌یک از بخش‌های جامعه اسلامی ایران مردم نمی‌توانند بگویند که ربطی به ما ندارد و سلب مسئولیت برای هیچ‌یک

13930505000402_PhotoAحجت‌الاسلام محمد قدوسی در رابطه با اهمیت موضوع انتخابات اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران، یک نظام مردم‌سالاری دینی است در چنین نظامی مردم نقش اساسی و اصلی را بازی می‌کنند.

وی در ادامه افزود: در هیچ‌یک از بخش‌های جامعه اسلامی ایران مردم نمی‌توانند بگویند که ربطی به ما ندارد و سلب مسئولیت برای هیچ‌یک از افراد و آحاد جامعه جایز نیست.

امام جمعه فلاورجان بابیان اینکه همه مردم در برپایی نظام نقش داشته‌اند، گفت: از اوایل انقلاب تا امروز که ما در جنگ‌های اقتصادی و فرهنگی تحمیلی دشمن به سر می‌بریم نقش اساسی بر عهده مردم است و برای اینکه این نظام حفظ شود باید ارکان نظام محکم و پشت‌گرم به حضور مردم باشد.

وی اضافه کرد: یکی از ارکان این نظام، مجلس شورای اسلامی است و یکی دیگر از مجالس بسیار رفیع و برجسته و پراهمیت، مجلس خبرگان رهبری است؛ امسال همانند گذشته که مردم احساس تکلیف کردند و پای صندوق‌های رأی آمدند شاهد حماسه دیگری در انتخابات خواهیم بود.

قدوسی بابیان اینکه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از کلیدی‌ترین ارکان نظام هستند، تأکید کرد: مردم ما با هر گرایش سیاسی که دارند باید بدانند که حفظ نظام از اوجب واجبات است بنابراین این دو رکن مستحکم، باید حفظ شوند.

امام جمعه فلاورجان خاطرنشان کرد: ما باید انتخابات پرشوری برگزار کنیم و بهترین‌ها را انتخاب کرده و اصلح میان کاندیداها را به مجلس بفرستیم تا در ادامه همانند گذشته از گردنه‌های سختی که دشمنان برایمان فراهم خواهند کرد عبور کنیم.

وی ۹ دی را یوم‌الله به تمام معنا، نقطه عطفی باشکوه و یکی از آثار حضور مردم دانست و یادآور شد: حضور باشکوه، فعال و هوشمندانه مردم با هدایت رهبر بزرگ انقلاب، پرونده فتنه ۸۸ را درهم پیچید و برای همیشه نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران شد.

قدوسی بابیان اینکه حماسه ۹ دی باید در اذهان ملت بماند، حفظ شود و جاودانه شود، ادامه داد: وقتی مردم در انتخابات حضور فعال داشته باشند، حماسه‌ها تکرار خواهد شد.

وی از مردم خواست به مشکلات اقتصادی، مسئله رکود، تورم، بیکاری و مشکلات از این‌ دست نگاه نکنند و گفت: مردم مطمئن باشند با فرستادن افراد شایسته به مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و تحمل بعضی از سختی‌ها آینده بهتری نسبت به امروز جلوی روی ملت ما خواهد بود؛ ملت از مشکلات اقتصادی که به‌واسطه تحریم‌ها است، عبور خواهد کرد.

امام جمعه فلاورجان عنوان کرد: مردم نشان داده‌اند پا به‌پای رهبر انقلاب همواره در صحنه حضور دارند و هر جا که نظام نیاز به حمایت داشته باشد، زن و مرد، کوچک و بزرگ، جوان و پیر حاضر می‌شوند و از نظام و ارزش‌های آن دفاع خواهند کرد.

وی خطاب به ائمه نماز جمعه بیان کرد: تریبون نماز جمعه، تریبونی عام است و متعلق به همه مردم است، نباید از شخص خاصی نام ببرند و حمایت کنند چراکه تنها وظیفه ائمه جمعه این است که ملاک‌ها و معیارهای کاندیداهای اصلح را برای مردم بیان کنند که قطعاً مردم هوشمند، خود بهترین را انتخاب می‌کنند.

قدوسی بابیان اینکه دشمنان از قدرتمند شدن نظام اسلامی و از پیشرفت‌های علمی، نظامی ما نگران هستند تصریح کرد: دشمن به امنیت بسیار بالای ما غبطه می‌خورد و از اینکه مردم ما یکپارچه و متحد هستند نگران است، ما باید اتحاد خود را با تبعیت از مقام معظم رهبری حفظ کنیم و با عمل کردن بر اساس قانون جمهوری اسلامی، مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان اسلام بزنیم.

وی در پایان اضافه کرد: قطعاً آن‌ها به دنبال فتنه و آشوب‌هایی در روزهای اخیر خواهند بود ولی هوشیاری و بصیرت مردم آن‌قدر بالاست که از این فتنه‌ها عبور خواهند کرد.

منبع :خبرنگار فارس در فلاورجان.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc