کد خبر : 11596
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 - 9:00

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: بعد از انتخابات نباید مجلس محل مناقشه سیاسی باشد.

عضو کانال تلگرام شهرستان فلاورجان شوید

mosavi

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: بعد از انتخابات نباید مجلس محل مناقشه سیاسی باشد.

سید ناصر موسوی لارگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فلاورجان در مورد ویژگی‌های یک نماینده مجلس اظهار کرد: یکی از ملاک‌هایی که نماینده مجلس شورای اسلامی باید دارا باشد، التزام عملی به ولایت‌فقیه و پیروی از فرمان‌های مقام معظم رهبری و پایند بودن به قوانین بالادستی نظام مقدس جمهوری اسلامی مثل قانون اساسی است.

وی در ادامه اضافه کرد: یکی دیگر از خصوصیات نماینده این است که باید پاک دست بوده و هدفش از ورود به مجلس خدمت به ملت ایران باشد. چراکه وقتی نماینده‌ای از شهرستان وارد مجلس شد و اعتبارنامه به تصویب رسید آن نماینده ملت ایران محسوب می‌شود که باید مدافع حقوق ملت ایران باشد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نماینده باید فارغ از وابستگی‌های سیاسی، مادی و گروهی باشد، تاکید کرد: در انتخابات حزب‌ها و گروه‌ها فعال می‌شوند، کمک کردن احزاب مشکلی ندارد ولی اینکه بعد از انتخابات، مجلس محل مناقشه سیاسی باشد، بخواهند مطالبه حقوق حزب کنند و از قانون‌گذاری و نظارت غافل شود، این مجلس نمی‌تواند کارآمد باشد.

وی با بیان اینکه ملت ایران باید بیدار  و هوشیار بوده و فتنه ۸۸ برای آن‌ها عبرتی برای بازیچه نشدن به دست دشمنان قسم‌خورده نظام باشد، خاطر نشان کرد: دشمنان داخلی و خارجی انقلاب بارها این برنامه داشته‌اند که حضور مردم را کم‌رنگ شود و یا اگر حضور فعال داشته باشند به مشاجره بین افراد تبدیل شود.

موسوی لارگانی در پایان بیان داشت: حضور در انتخابات تکلیف شرعی است و وظیفه هر فرد این است که به اصلح‌ترین کاندیداها رای دهد، اصلح بودن نماینده باید در اولویت باشد چراکه ۴ سال سرنوشت قوه مقننه در اختیار این افراد است. مردم باید بررسی‌های لازم را داشته باشند و کسانی که از حق نظام، ولایت و مردم دفاع می‌کنند و در مقابل رهبری نمی‌ایستند را انتخاب کنند.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc