کد خبر : 11659
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 دی 1394 - 11:57

اصفهانی‌ها، حدود ۱.۵ میلیارد لیتر بنزین سوزاندند

سرپرست شرکت پخش فراورده های نفتی اصفهان گفت: اصفهانی ها از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه، بیش از یک میلیارد ۴۰۰ لیتر بنزین مصرف کردند. حسین صادقیان با اشاره به اینکه اصفهانی ها در ۹ ماهه نخست امسال یک میلیارد و ۴۳۳ میلیون و ۵۷ هزار و ۳۴۷ لیتر بنزین مصرف کردند، اظهار کرد:

n00216125-b
سرپرست شرکت پخش فراورده های نفتی اصفهان گفت: اصفهانی ها از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه، بیش از یک میلیارد ۴۰۰ لیتر بنزین مصرف کردند.
حسین صادقیان با اشاره به اینکه اصفهانی ها در ۹ ماهه نخست امسال یک میلیارد و ۴۳۳ میلیون و ۵۷ هزار و ۳۴۷ لیتر بنزین مصرف کردند، اظهار کرد: میزان مصرف بنزین در استان اصفهان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲.۷۳ درصد رشد داشته است.
وی افزود: در ۹ ماه نخست سال ۹۳ در استان اصفهان یک میلیارد و ۳۹۴ میلیون و ۹۵۴ هزار و ۱۴۸ لیتر بنزین مصرف شد.
سرپرست شرکت پخش فراورده های نفتی اصفهان با اشاره به کاهش ۱۸.۰۸ درصدی نفت سفید در ۹ ماهه نخست امسال، گفت: در ۹ ماه نخست امسال ۳۳ میلیون و ۴۳۹ هزار و ۱۰۰ لیتر نفت سفید سوزانده شد که در مدت مشابه سال قبل، میزان مصرف ۴۰ میلیون و ۸۱۸ هزار و ۲۲۱ لیتر بود.
وی با بیان اینکه تا پایان آذر ماه دو میلیارد و ۴۹ میلیون و ۶۰۳ هزار و ۶۶۴ لیتر گازوئیل در استان مصرف شد، تاکید کرد: سال گذشته دو میلیارد و ۴۹۱ میلیون و ۴۷۲ هزار و ۸۴ لیتر گازوئیل در استان مصرف شد که نشان از کاهش ۱۷.۷۴ درصدی این فراورده نفتی در سال جاری است.
صادقیان با تاکید بر اینکه در ۹ ماهه نخست سال گذشته ۱۸۱ میلیون و ۹۴۱ هزار و ۴۰۹ لیتر نفت کوره (مازوت) در اصفهان مصرف شد، بیان کرد: میزان مصرف این فراورده در ۹ ماهه نخست امسال با ۶۴.۹۵ درصد کاهش، ۶۳ میلیون و ۷۶۸ هزار لیتر برآورد شده است.
وی همچنین با اشاره به اینکه در ۹ ماهه نخست امسال ۵۱۹ میلیون و ۱۷۷ هزار و ۸۰۰ لیتر بنزین یورو ۴ در اصفهان سوزانده شده است، تاکید کرد: در این مدت ۵۳۴ میلیون و ۱۸۱ هزار و ۴۶۴لیتر گازوئیل یورو ۴ در اصفهان توزیع شده است.
به گفته سرپرست شرکت پخش فراورده های نفتی اصفهان، روزانه بیش از دو میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر بنزین یورو ۴ در ۸۹ جایگاه در شهر اصفهان توزیع می شود همچنین مجموع توزیع روزانه بنزین معمولی و یورو ۴ در کل استان اصفهان بیش از ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر است.
وی یادآور شد: در شهرهای نجف آباد و زرین شهر نیز بنزین یورو ۴ توزیع می شود.
منبع : ایمنا.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc