کد خبر : 11654
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 دی 1394 - 11:44

مدیرعامل مخابرات اصفهان: دامنه نفوذ تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات در برگزاری انتخابات الکترونیک برکسی پوشیده نیست

مدیرعامل مخابرات اصفهان: دامنه نفوذ تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات در برگزاری انتخابات الکترونیک برکسی پوشیده نیست

  حسین کشایی برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی علاوه بر افزایش سرعت، بر دقت و امنیت این مهم نیز می‌افزاید. نشست مشترک مسئولین ICT  فرمانداری های استان اصفهان و مدیران مخابرات شهرستان‌ها با حضور سیدرضاعقدایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان و رئیس ستاد انتخابات استان، حسین کشایی مدیرعامل مخابرات اصفهان و مسئول کمیته

 
حسین کشایی برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی علاوه بر افزایش سرعت، بر دقت و امنیت این مهم نیز می‌افزاید.
نشست مشترک مسئولین ICT  فرمانداری های استان اصفهان و مدیران مخابرات شهرستان‌ها با حضور سیدرضاعقدایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان و رئیس ستاد انتخابات استان، حسین کشایی مدیرعامل مخابرات اصفهان و مسئول کمیته مخابرات ستاد انتخابات استان و علوی مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری برگزار گردید.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در این جلسه ابراز امیدواری نمود که با روی کار آمدن یک مجلس قوی بتوانیم مشکلات حال حاضر کشور را پشت سر گذاشته و رفاه حال مردم را فراهم نماییم.
وی با تأکید بر اینکه برای عبور از مسائل و گردنه های پر پیچ و خم مشکلات، حمایت مردم همچون گذشته می‌تواند راهگشا باشد، اذعان داشت: حکومت ما ادامه حکومت پیامبر اعظم(ص) است و با ظهور مهدی موعود(عج) خاتمه می‌یابد.
عقدایی مسائل مربوط به فناوری اطلاعات و ارتباطات را در انتخابات جاری مهم قلمداد نمود و افزود: الکترونیکی شدن ۹ کلان شهر در کشور در این انتخابات قدمی رو به جلو است.
وی با بیان اینکه اپراتور همراه اول به عنوان تنها اپراتور شعب اخذ رأی در این انتخابات، انتخاب گردیده است، اظهار داشت: خوشبختانه پس از بررسی کلیه نقاط در استان وضعیت مطلوب ارزیابی شد.
رئیس ستاد انتخابات استان از برگزاری هفتگی جلسات این ستاد و ارتباط با شهرستان‌ها از طریق ویدئو کنفرانس خبر داد و عنوان نمود: از این طریق روند فعالیت ستاد انتخابات شهرستان‌ها نیز به صورت مستمر بررسی می‌گردد.
وی ابراز امیدواری نمود شور و نشاطی که در کاندید شدن افراد برای انتخابات وجود داشت، در مردم نیز دیده شود.
در این نشست حسین کشایی بر اهمیت کیفیت، دقت و سرعت برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد و آن را وابسته به فناوری اطلاعات و ارتباطات دانست.
کشایی با اشاره به اینکه هر روز دامنه نفوذ تکنولوژی و فناوری اطلاعات بر مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی از جمله انتخابات گسترده‌تر می‌گردد، برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک را مؤید این موضوع عنوان کرد.
وی افزود: انتخابات پیش رو به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد و ما وظیفه داریم تلاش خود را به کار بندیم، تا در بخش ارتباطات و بخش فناوری اطلاعات زمینه لازم برای این موضوع را فراهم نماییم.
مسئول کمیته مخابرات ستاد انتخابات استان تصریح کرد: طی مدت زمان باقیمانده کلیه امور و مسائل را مرور کرده و میزان آمادگی همه‌ی بخش‌ها برای برگزاری انتخاباتی موفق مشخص گردد.
وی ادامه داد: در صورتی که در هر بخش یا نقطه‌ای ایراد، نقطه ضعف و یا کاستی احتمالی وجود دارد باید شناسایی شده و در اولین فرصت ممکن برطرف گردد.
کشایی اظهار داشت: تا کنون اقدامات گسترده‌ای برای پایداری انتخابات انجام داده‌ایم و در صورت بروز هر گونه قطعی و یا حادثه احتمالی آمادگی لازم برای حفظ پایداری رابطه را خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه ارتباط بین بخشداری‌ها تا فرمانداری ها و همچنین ارتباط فرمانداری ها تا استانداری برای این مسئله برقرار و فاقد اشکال است، خاطر نشان کرد: در خصوص شعب اخذ رأی نیز گلوگاه ها و نقاط ضعف را شناسایی و برای پوشش آن برنامه ریزی کرده‌ایم.
در ادامه جلسه مدیر مخابرات هر شهرستان در کنار مسئول ICT  فرمانداری آن شهرستان به بررسی بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیک در شهرستان و امکانات موجود پرداختند و کمبودها و یا مشکلات موجود را جهت برطرف شدن آن در جلسه مطرح نمودند.
منبع: ساج نیوز،

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc