کد خبر : 11992
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 دی 1394 - 13:25

مدیر امور برق شهرستان فلاورجان اعلام کرد: خدمت رسانی به ۱۰۷ هزار مشترک در امور برق شهرستان فلاورجان

مدیر امور برق شهرستان فلاورجان اعلام کرد: خدمت رسانی به ۱۰۷ هزار مشترک در امور برق شهرستان فلاورجان مدیر امور برق شهرستان فلاورجان با بیان اینکه این امور وظیفه برق رسانی در ۸ شهر و ۴۹ روستا را به عهده دارد، گفت: امور برق فلاورجان در مجموع به ۱۰۷ هزار مشترک خدمت رسانی می‌کند که

khazaei
مدیر امور برق شهرستان فلاورجان اعلام کرد:
خدمت رسانی به ۱۰۷ هزار مشترک در امور برق شهرستان فلاورجان
مدیر امور برق شهرستان فلاورجان با بیان اینکه این امور وظیفه برق رسانی در ۸ شهر و ۴۹ روستا را به عهده دارد، گفت: امور برق فلاورجان در مجموع به ۱۰۷ هزار مشترک خدمت رسانی می‌کند که شامل ۶۸۰۰۰ مشترک کشاورزی، ۲۵۰۰۰ مشترک صنعتی و ۱۴۰۰۰ مشترک خانگی می‌باشد. غلامرضا خزایی در نشستی با خبرنگاران، گزارشی از عملکرد امور برق شهرستان فلاورجان در ۱۰ ماهه امسال ارائه کرد و گفت: طی این مدت ۲ هزار و ۱۰۰ مشترک جدید در بخش خانگی، تجاری و صنعتی به مشترکین امور برق فلاورجان اضافه شد.
برقدار کردن ۱۰۵ حلقه چاه آب کشاورزی در سال جاری
وی به برقدار کردن ۱۰۵ حلقه چاه آب کشاورزی اشاره کرد و گفت: در ۱۰ ماهه سال جاری ۹۰ دستگاه ترانسفورماتور با هزینه ۱۱ میلیارد ریال در سطح شهرستان نصب و تقویت شد. مدیر امور برق شهرستان فلاورجان در ادامه به اقدامات صورت گرفته در بخش مدیریت مصرف خانگی و تجاری اشاره و اظهارکرد: در این راستا لامپ‌های کم مصرف و برشور در سطح شهرستان توزیع شد. خزائی همچنین از بهسازی شبکه‌های برق و کاهش خاموشی‌ها و روشنایی معابر با هزینه ۱۳ میلیارد ریال در سال جاری خبر داد و گفت: تامین برق متقاضیان جدید و تقویت شبکه‌های موجود نیز با هزینه ۱۰ میلیارد ریال صورت گرفت.
کاهش ۳۳ درصدی خاموشی‌های شهرستان
وی تعویض حدود یکهزار و ۱۲۵ کنتور معیوب ۳ فاز و تک فاز را از دیگر اقدامات امور برق شهرستان فلاورجان در ۱۰ ماهه امسال عنوان کرد و افزود: طی این مدت با اقدامات صورت گرفته موفق به کاهش ۳۳ درصدی خاموشی‌های فشار متوسط نسبت به سال قبل شدیم. مدیر امور برق شهرستان فلاورجان همچنین پیگیری و توسعه پست ۲۰ /۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی اشترجان را یادآور شد و گفت: ظرفیت سازی ۲۰ کیلوولت جهت ناحیه صنعتی وزیر آباد و تبدیل سیم به کابل ۲۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف جهت رفع ضعف برق و نوسازی شبکه از دیگر اقدامات صورت گرفته در سال جاری می‌باشد. خزائی بهسازی شبکه اعم از فشار ضعیف و متوسط و تبدیل سیم به کابل در روستاهای حسین آباد، فیلورگان، بندارت، پلارت، قلعه سرخ، جوجیل و بجگرد را از اقدامات امور برق شهرستان فلاورجان در ۱۰ ماهه امسال برشمرد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc