کد خبر : 12131
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 بهمن 1394 - 17:06

امام جمعه فلاورجان بر بالا بردن سطح فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد قدوسی نماینده ولی فقیه در شهرستان فلاورجان  در دیدار و گفت‌وگو با هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان، دانشگاه را یک محیط مقدس و دانشجویان را جوانانی فرهیخته و آینده ساز کشور دانست. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان هم با ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی این واحد، برگزاری منظم

635893328872702966
حجت الاسلام والمسلمین محمد قدوسی نماینده ولی فقیه در شهرستان فلاورجان  در دیدار و گفت‌وگو با هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان، دانشگاه را یک محیط مقدس و دانشجویان را جوانانی فرهیخته و آینده ساز کشور دانست.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان هم با ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی این واحد، برگزاری منظم کارگاه‌های فرهنگی استادان، برنامه ریزی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی در طول ترم تحصیلی به مناسبت‌های مختلف برای دانشجویان، ارتباط نزدیک دانشجویان با مسئولان فرهنگی دانشگاه و برگزاری نماز جماعت در مسجد الزهرا (س) دانشگاه را بخشی از فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه دانست.
شهلا روزبهانی با قدردانی و تشکر از همکاری خوب امام جمعه فلاورجان ابراز امیدواری کرد که با تعامل و همکاری بیشتر با مسئولان شهرستان بتوان در راستای پیشبرد اهداف مقدس دانشگاه گام برداشت.
منبع :خبرگزاری آنا.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc