کد خبر : 12312
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 بهمن 1394 - 12:40

احمد آزادگی:۱۳ وقف جدید در فلاورجان از ابتدای سال تاکنون به ثبت رسیده است

احمد آزادگی:۱۳ وقف جدید در فلاورجان از ابتدای سال تاکنون به ثبت رسیده است رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت : در سال ۹۴ تا کنون ۱۳ وقف جدید در شهرستان فلاورجان به ثبت رسیده است.   ۱۳ وقف جدید در فلاورجان از ابتدای سال تاکنون به ثبت رسیده استداشت: با تلاش

n00218151-b
احمد آزادگی:۱۳ وقف جدید در فلاورجان از ابتدای سال تاکنون به ثبت رسیده است
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت : در سال ۹۴ تا کنون ۱۳ وقف جدید در شهرستان فلاورجان به ثبت رسیده است.
 
۱۳ وقف جدید در فلاورجان از ابتدای سال تاکنون به ثبت رسیده استداشت: با تلاش و کوشش هایی که در این شهرستان صورت گرفته شده توسط پرسنل این اداره در سال ۹۴ تا کنون ۱۳ وقف جدید در شهرستان فلاورجان به ثبت رسیده است.
 
وی در ادامه تصریح کرد: ارزش وقف هایی که در مدت سال ۹۴ تا کنون به ثبت رسیده است، در حدود ۲ میلیارد و ۴۳۷ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال است.
 
۱۳ وقف جدید در فلاورجان از ابتدای سال تاکنون به ثبت رسیده استدر ادامه افزود: همچنین وقف های که توسط واقفین نیک اندیش به ثبت رسیده اند با نیات مختلفی مانند؛ مذهبی، اجتماعی و قرآنی می باشد.
 
آزادگی در ادامه بیان کرد: در سال جاری همچنین یک وقف شاخص در امر پژوهش درباره بیماران سرطانی و صرع داشتیم که این وقف نتیجه مشاوره کمیته مشاوران وقف در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان می باشد که با هدف وقف های جدید براساس نیازهای روز جامعه به واقفین نیک اندیش مشاوره و آن ها را راهنمایی می کنند، بوده است..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc