کد خبر : 12604
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 بهمن 1394 - 15:25

 با حضور وزیر ارتباطات پروژه های پلی پروپیلن کیت ریخته گری و چراغ های خورشیدی واقع در شهرک صنعتی اشترجان افتتاح شد

ایجاد مجموعه ای با رعایت استاندارها بین المللی که نقش مهمی در زمینه اشتغال آفرینی مستقیم به عهده دارد، قابل تقدیر است.

 
29523_orig
با حضور وزیر ارتباطات پروژه های پروژه های پلی پروپیلن کیت ریخته گری و چراغ های خورشیدی واقع در شهرک صنعتی اشترجان افتتاح شد
در آیین افتتاح پروژه های پلی پروپیلن کیت ریخته گری و چراغ های خورشیدی اشترجان، دکتر واعظی به عنوان نماینده دولت، سیاست دولت را سیاستگذاری نظارت و حمایت از بخش خصوصی عنوان کرد و گفت: اگر نگاه ما بر اساس سیاست توسعه ای باشد امکان رفعه مشکلات وجود دارد.
وی با بیان اینکه کار بسیار بزرگی صورت گرفته است اظهار کرد: ایجاد مجموعه ای با رعایت استاندارها بین المللی که نقش مهمی در زمینه اشتغال آفرینی مستقیم به عهده دارد، قابل تقدیر است.
وی انجام این پروژه ها را نمونه بارز اقتصاد مقاوتی دانست و افزود: نقش این پروژه ها در تولید اشتغال جذب سرمایه خارجی، تولید محصولات جدید با هدف رفع نیازهای داخلی و کسب بازار خارجی، نمونه بارز سیاست اقتصاد مقاومتی و ابلاغ مقام معظم رهبری است.
دکتر واعظی در ادامه با تأکید بر سیاست دولت مبنی بر حمایت از فعالیت بخش خصوصی اظهار کرد: نگاه دولت به پروژه های بخش خصوصی حمایتی است.
وی افزود: زمانی که کار توسط مردم و بخش خصوصی انجام شود موجب رونق کسب و کار و شکوفایی اقتصادی می شود.
IMG_6790
نماینده دولت در پایان بیان کرد: انواع فعالیت های مربوط به محصولات دارای ارزش افزوده در استان اصفهان انجام می شود که امیدواریم روز به روز شاهد توسعه فعالیت های صنعتی در این استان باشیم.
در ادامه دکتر زرگر پور نیز ضمن تقدیر از واحدهای صنعتی اشتغالزا در شهرستان اظهار داشت :باتوجه به شرایط تحریم ومحدودیت ها ومشکلات اقتصادی که وجود داشت برخی واحد های صنعتی به خوبی از بحران عبور کرده ودر پسابرجام به فعالیت های تولیدی وصنعتی واشتغال زایی خود افزودند وماامروز شاهدافتتاح یکی ازاین واحد ها هستیم
در ادامه مهندس اصغر هدایت فرماندار فلاورجان ضمن برشمردن دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی وتاکید برحضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن وهمچنین حضور بانشاط در انتخابات به ۷۷پروزه ای که در دهه مبارک فجر به افتتاح وبهره برداری رسید بااعتبار بالغ بر۸۷۰ملیارد ریال اشاره وافزود این مصداق بارزی از خدمت رسانی به مردم بوده است وامیدواریم روز به روز شاهد شکوفایی و خدمت رسانی بیشتر درتمام عرصه ها باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc