کد خبر : 13036
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 بهمن 1394 - 16:57

چهارمین جلسه ی هماهنگی برگزاری سالروز حماسه و ایثار شهرستان فلاورجان با حضور مسئولین در بخشداری پیربکران برگزار شد.

چهارمین جلسه ی هماهنگی برگزاری سالروز حماسه و ایثار شهرستان فلاورجان روز سه شنبه ٢٧ بهمن ماه ١٣٩۴ با حضور عوامل اجرایی در بخشداری پیربکران تشکیل شد. ابتدا حجت‌الاسلام‌والمسلمین کیانی امام‌جمعه‌ی محترم پیربکران با اشاره به فرموده‌ی مقام معظم رهبری که زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کم‌تر از شهادت نیست گفت: شهدا دارای جایگاه و مقامی

چهارمین جلسه ی هماهنگی برگزاری سالروز حماسه و ایثار شهرستان فلاورجان روز سه شنبه ٢٧ بهمن ماه ١٣٩۴ با حضور عوامل اجرایی در بخشداری پیربکران تشکیل شد.


ابتدا حجت‌الاسلام‌والمسلمین کیانی امام‌جمعه‌ی محترم پیربکران با اشاره به فرموده‌ی مقام معظم رهبری که زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کم‌تر از شهادت نیست گفت: شهدا دارای جایگاه و مقامی هستند و کم‌ترین کاری که مسئولین و مردم می‌توانند در قبال شهدا و خانواده‌های آنان انجام دهند، گرامی داشت یاد آن‌ها است.
در ادامه بخشدار پیربکران در خصوص این روز که به نام شهدا است گفت: فرصت خوبی است برای یاد کردن از شهدا و معرفی آن عزیزان به نسل حاضر و آینده. شهدایی که حقیقتاً حق بزرگی بر گردن همه‌ی ملت دارند، عزیزانی که جان خودشان را در دفاع از کشور، ملت، دین و انقلاب اسلامی فدا کردند. وی افزود: پنجم اسفند که مصادف با تشییع پیکر ١۴۶ شهید گلگون‌کفن است، به‌عنوان روز حماسه و ایثار شهرستان فلاورجان نام گرفت. مردم ولایت مدار این شهرستان در چنین روزی با رشادت‌های خود در عملیات خیبر حماسه‌ی بزرگی خلق کردند و ١۴۶ شهید والامقام را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی نمودند. وی در خصوص ولایت‌پذیری شهدا افزود: آن‌ها به مقتدای خود، سالار شهیدان اقتدا کردند و پروانه‌وار گرد شمع ولایت سوختند و در تعصب و عقیده در پیروی از امام مثال‌زدنی هستند
 
وباهمین اعتقاد برای دفع تجاوز و احیاء دین خدا و پاسداری از حریم اسلام و تداوم انقلاب، پا به میدان جنگ نهادند، ما نباید راه امام و شهدا را فراموش کنیم و همچون گذشته پشتیبان ولایت‌فقیه باشیم چراکه ولایت‌فقیه محور وحدت و یکپارچگی جهان اسلام است و بیداری و بصیرت با الگو قرار دادن شهدا و امام شهدا و درس آزادگی از مکتب آن‌ها است. در پایان مقرر گردید همه عوامل اجرایی با مدیریت جهادی جهت برگزاری دومین مراسم سالروز شهادت شهدای عملیات خیبر که روز چهارشنبه پنجم اسفند در مصلای نماز جمعه پیربکران برگزار می‌گردد همه همت خود را بکار گیرند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc