کد خبر : 13417
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 اسفند 1394 - 13:48

اقتصاد و فرهنگ ۲ موضوع اساسی مجلس دهم/ رفع مشکل رکود نیازمند همکاری دولت و مجلس است

اقتصاد و فرهنگ ۲ موضوع اساسی مجلس دهم/ رفع مشکل رکود نیازمند همکاری دولت و مجلس است نماینده منتخب مردم فلاورجان در مجلس دهم با بیان اینکه اقتصاد و فرهنگ ۲ موضوع اساسی مجلس دهم است، گفت: دولت و مجلس برای برطرف کردن مشکل رکود با یکدیگر همکاری کنند. حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر موسوی

اقتصاد و فرهنگ ۲ موضوع اساسی مجلس دهم/ رفع مشکل رکود نیازمند همکاری دولت و مجلس است

139304081836024683110124

نماینده منتخب مردم فلاورجان در مجلس دهم با بیان اینکه اقتصاد و فرهنگ ۲ موضوع اساسی مجلس دهم است، گفت: دولت و مجلس برای برطرف کردن مشکل رکود با یکدیگر همکاری کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر موسوی لارگانی : از مردم آگاه و بصیر شهرستان فلاورجان که به من اعتماد کردند و رأی دادن تشکر می‌کنم همچنین از مردم ایران اسلامی که به ندای رهبر انقلاب گوش دادند و در انتخابات شرکت کردند تشکر می‌کنم.
وی با بیان اینکه قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قوانین جزء وظایف اصلی نمایندگان مجلس است، افزود: پیگیری برطرف کردن مشکلات، ادامه برنامه‌های قبلی و به انجام رساندن کارهای نیمه‌تمام در شهرستان از جمله موضوعاتی است که در ادامه فعالیتم در مجلس شورای اسلامی در نظر دارم.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت پیگیری نیازهای مردم توسط نمایندگان مجلس بیان کرد: مجلس شورای اسلامی در دوره‌ دهم باید به مسئله مشکلات اقتصادی مردم، برطرف کردن رکود حاکم بر کشور و رونق تولید و صنعت بپردازد.
وی با بیان اینکه رکود مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورده است، گفت: دولت و مجلس باید با همکاری با یکدیگر مشکل رکود را برطرف کنند تا مشکل اشتغال که یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خانواده‌ها است رفع شود.
حجت‌الاسلام موسوی لارگانی موضوع تصریح کرد: من در صحبت‌هایی که با مردم داشتم گفته‌ام که اگر انتظار دارید مشکل اشتغال فرزندانتان برطرف شود، به جای خرید کالاهای بنجل چینی کالای خوب ایرانی را خرید کنید تا بازار اشتغال برای فرزندانتان ایجاد شود، از سوی دیگر تولید داخلی نیز رونق می‌گیرد.
وی توجه به مسائل فرهنگی را یکی دیگر از مسائل مهم مجلس دهم دانست و افزود: پس از پیگیری مسائل معیشتی، مسائل فرهنگی نیازمند پیگیری و توجه بیشتری است چراکه این موضوع یکی از دغدغه‌های رهبر انقلاب است، ایشان در شعار سال گذشته فرهنگ را در کنار اقتصاد مطرح کردند بنابراین توجه مجلس و دولت به مسائل فرهنگی باید بیشتر شود تا زمینه برای ارتقاء مسائل فرهنگی بیشتر شود.
مشکل آب آشامیدنی ۱۹ روستا نیازمند توجه مسئولان
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به مسائل و مشکلات شهرستان فلاورجان گفت: جمع‌آوری شبکه فاضلاب شهرهای شهرستان فلاورجان که در حاشیه زاینده‌رود قرار دارند و مشکلات کشاورزان از جمله مسائلی است که نیازمند توجه مسئولان است، شاید بتوان گفت این شهرستان در آمار بیکاری رتبه نخست در سطح کشور را داشته باشد بنابراین لازم است تا زمینه حضور سرمایه‌گذاران در شهرستان فراهم شود.
وی به مشکل آب آشامیدنی ۱۹ روستا در بخش مرکزی اشاره کرد و گفت: مدت زیادی است مردم این روستاها چشم به راه اتمام پروژه آب‌رسانی هستند، تقریباً ۳۰ درصد از عملیات لوله‌گذاری این طرح باقی مانده است که این موضوع نیازمند توجه مسئولان استان و شهرستان است تا مردم این روستاها بتوانند از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شوند، از سوی دیگر پرت آب در شهرستان زیاد است و شبکه آب‌رسانی نیازمند اصلاح است.
منبع : تسنیم

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc