کد خبر : 14116
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 فروردین 1395 - 8:23

نماینده مرد م فلاورجان:جلوگیری از خروج ارز با فعال شدن صنعت صیادی/ کارافرینی نیاز امروز بازار اشتغال

  عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه کارآفرینی در صنعت صیادی نیازمند برنامه ریزی کاربردی است،گفت: صنعت صیادی می تواند علاوه بر ارز آوری برای بسیاری از فارغ التحصیلان اشتغال ایجاد کند. ناصر موسوی لارگانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره کارآفرینی در ، تصریح کرد: نیاز مردم به پروتئین به حدی

 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه کارآفرینی در صنعت صیادی نیازمند برنامه ریزی کاربردی است،گفت: صنعت صیادی می تواند علاوه بر ارز آوری برای بسیاری از فارغ التحصیلان اشتغال ایجاد کند.
ناصر موسوی لارگانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره کارآفرینی در IMG_20160320_112835 ، تصریح کرد: نیاز مردم به پروتئین به حدی است که نمی توان به هیچ وجه از مصرف آن خودداری کرد و از همین رو یکی از بهترین راهکارها این است که با توجه به شرایط اقلیمی منابع دریایی کشورمان برای افزایش تولید داخلی و ایجاد کارآفرینی نگاه ویژه به صنعت صیادی کرد.
نماینده مرد م فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با فعال شدن صنعت صیادی از خروج ارز جلوگیری می شود، یادآورشد: زمانی که واردات ابزیان دریایی نداشته باشیم بطورحتم به جای خارج شدن ارز شاهد صادرات مناب÷ع دریایی با ارزش افزوده خواهیم بود.
موسوی لارگانی، ادامه داد:در زمینه ایجاد فرصت های اشتغال و کارافرینی به موضوع بیمه نیز باید نگاه ویژه داشته باشیم؛زیرا بسیاری از افراد بویژه در مشاغل سخت از جمله صیادی و کشاورزی توان فعالیت در سنین بالا را ندارد و به همین علت باید بیمه ، اشتغال وکارآفرینی در یک راستا حرکت کنند تا فرد پس از بازنشتگی دغدغه مشکلات معیشتی نداشته باشد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس،یادآورشد:کارآفرینی،اشتغال و رسیدن به خودکفایی اقتصادی امری مناسب و تاثیرگذار به شمار می آید،اما باید حواسمان به بازنشتگان مشاغلی همچون قالیبافی باشد که در دوارن کهولت سوء چشم لازم را برای دیدن تار قالی ندارند.
به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛تامین شرایط و فعال سازی کلیه امکانات و منابع مالی و سرمایه های انسانی و علمی کشور به منظور توسعه کارآفرینی و به حداکثر رساندن مشاکت آحاد جامعه در فعالیت های اقتصادی با تسهیل و تشویق همکاری های جمعی و تاکید بر ارتقای درآمد و نقش طبقات کم در آمد ومتوسط در بند ۱ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی آمده است./.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc