کد خبر : 14210
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردین 1395 - 19:53

نماینده فلاورجان :قدرت دفاعی و موشکی ایران طرف مقابل را پای میز مذاکره کشاند/ رزمایش های نظامی لرزه به اندام دشمن انداخته است

نماینده فلاورجان :قدرت دفاعی و موشکی ایران طرف مقابل را پای میز مذاکره کشاند/ رزمایش های نظامی لرزه به اندام دشمن انداخته است نماینده مردم فلاورجان در مجلس با بیان اینکه قدرت دفاعی و موشکی ایران باعث شد طرف مقابل پای میز مذاکره بنشیند، گفت: رزمایش‌های نظامی لرزه به اندام دشمن انداخته است. حجت‌الاسلام سیدناصر

IMG_20160320_112835نماینده فلاورجان :قدرت دفاعی و موشکی ایران طرف مقابل را پای میز مذاکره کشاند/ رزمایش های نظامی لرزه به اندام دشمن انداخته است
نماینده مردم فلاورجان در مجلس با بیان اینکه قدرت دفاعی و موشکی ایران باعث شد طرف مقابل پای میز مذاکره بنشیند، گفت: رزمایش‌های نظامی لرزه به اندام دشمن انداخته است.
حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی نماینده مردم فلاورجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، پیرو سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع مداحان، اظهار داشت: مقام معظم رهبری طی دو سه سال اخیر در خصوص موضوع مذاکرات نظریات بسیار ارزشمندی را ارائه کردند. ایشان به مسئولان کشور تذکر دادند کسی که مقابل نظام جمهوری اسلامی ایستاده قابل اعتماد نیست و نباید به لبخندهای دشمن و اینکه برای ما آغوش باز کرده‌ اعتماد کنیم.
وی افزود: متأسفانه فتنه ۸۸ و حرکات فتنه‌گران باعث شد دشمن روش جدیدی اعمال کرده و تغییر موضع دهد و به نحو دیگری با مسئولان و ملت ایران برخورد کند.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: کشور ما اخیرا در موضع قدرت بالایی قرار گرفت به نحوی که آمریکا و هم پیمانان او آمادگی هرگونه مذاکره با ایران را اعلام کردند حتی به صراحت گفته شد حقی که ایرانیان سال‌ها فریاد می‌زدند (انرژی هسته‌ای) را به رسمیت می‌شناسیم و این حق ملت ایران است.
وی با اشاره به حملات و درگیری‌های متعدد در منطقه، عنوان کرد: اطراف ما کشورهای بسیاری در حال جنگ و درگیری هستند. پس از جنگ تحمیلی نیز که صدام ادعای بزرگی می‌کرد برخی کشورهای حامی، با کمترین فرصت حمله و تأسیسات عراق را نابود کردند و سبب نابودی رژیم بعثی این کشور شدند یا در کشورهای دیگری مانند افغانستان با یک تصمیم در این کشور دخالت کرده و حکومت را تغییر دادند. اما اگر این کشورها حاضر می‌شوند با ایران مذاکره کنند به علت رزمایش‌های نظامی و انتظامی ما است.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس بر همین اساس یادآور شد: رزمایش‌های نظامی کشور بدن دشمنان را به لرزه انداخته است. اگر می‌بینیم طرف مقابل تا پای میز مذاکره می‌آید این به قدرت دفاعی ما برمی‌گردد و همین موضوع سبب شده است هر لحظه از موضع‌گیری‌های سخت‌گیرانه خود کوتاه بیاید.
موسوی لارگانی با بیان اینکه ما نه تنها در بحث قدرت موشکی نباید کوتاه بیاییم بلکه باید سعی کنیم قدرت تدافعی خود را بیشتر کنیم، خاطرنشان کرد: اخیرا آزمایشات نظامی که توسط سپاه پاسداران انجام شد رعب و وحشت را در دل دشمنان بیشتر کرد. این قدرت دفاعی و موشکی باعث می‌شود که دشمن حتی جرات فکر به اینکه بخواهد عملیات و برنامه‌هایی مشابه عراق،‌ افغانستان و پاکستان را در ایران پیاده کند،‌ نداشته باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب به این نکته نیز اشاره کردند که اکنون زمانی است که باید هم موشک داشته و هم قدرت دفاعی خود را بالا ببریم و آن شخصی که غیر از این سخن گفته ناآگاهانه صحبت کرده است.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس در خاتمه گفت: به نظر من فردی که مباحث موشکی و نظامی را بی‌ارزش می‌پندارد از سرسپرده‌های دشمن است که حرف دشمن را در کشور بیان می‌کند لذا ما باید هر چه بیشتر قدرت دفاعی خود را بالا ببریم..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc