کد خبر : 14407
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 فروردین 1395 - 14:09

مراسم لیله الرغائب در جوار امامزاده سید محمد(ع) قهدریجان برگزار میشود

مراسم لیله الرغائب در جوار امامزاده سید محمد(ع) قهدریجان برگزار میشود همزمان با فرا رسیدن اولین شب جمعه ماه مبارک رجب مراسم لیله الرغائب در جوار امامزاده سید محمد(ع) قهدریجان برگزار می شود.، احمد آزدگی اظهار داشت: با تلاش اعضاء هیئت امناء امامزاده سید محمد(ع) قهدریجان و همزمان با فرا رسیدن اولین شب جمعه ماه

مراسم لیله الرغائب در جوار امامزاده سید محمد(ع) قهدریجان برگزار میشود
همزمان با فرا رسیدن اولین شب جمعه ماه مبارک رجب مراسم لیله الرغائب در جوار امامزاده سید محمد(ع) قهدریجان برگزار می شود.، احمد آزدگی اظهار داشت: با تلاش اعضاء هیئت امناء امامزاده سید محمد(ع) قهدریجان و همزمان با فرا رسیدن اولین شب جمعه ماه مبارک رجب مراسم لیله الرغائب در جوار این امامزاده واجب التعظیم برگزار می شود.
وی در ادامه تصریح کرد: این مراسم معنوی و با شکوه در شب پنجشنبه ۲۶ فروردین ماه و مصادف با ۶ ماه رجب همراه با اجرای اعمال این شب برگزار می شود.
c55f8cad-5e06-45a2-8446-998b2a305038
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان در ادامه افزود: همچنین با همکاری دفتر امام جمعه قهدریجان و بسیج خواهران شهرستان نیز مراسم پرفضیلت اعتکاف نیز در ایام البیض در جوار این امامزاده عظیم الشان و در مصلی آن امامزاده برگزار می شود.
احمد آزادگی در ادامه بیان کرد: سخنران ویژه مراسم اعتکاف نیز حجت الاسلام و المسلمین هاشمی امام جمعه قهدریجان می باشد که در این مراسم بیش از ۳۵۰ نفر از خواهران حضور خواهند داشت.
وی ادامه داد: آستان امامزاده سیدمحمد (علیه السلام) در شهرستان فلاورجان، بخش مرکزی، شهر قهدریجان واقع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc