کد خبر : 14568
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 - 14:12

اصفهان، فلاورجان،خمینی شهر ،دهاقان وتیران و کرون ۵ شهرستان برتر در حوزه گلخانه و صنایع وابسته

،ریئس سازمان نظام مهندسی کشاورزی اصفهان گفت:استان اصفهان در تولید کشت های گلخانه ای رشد چشم گیری داشته به طوری که با تولید انواع گلها زینتی توانسته سهم زیادی از نیاز کشور را تامین کند. مهدی تقی پور اظهار داشت:هم اکنون ۱۸ شرکت سازنده سازه های گلخانه ای در سطح استان اصفهان فعال هستند که

،ریئس سازمان نظام مهندسی کشاورزی اصفهان گفت:استان اصفهان در تولید کشت های گلخانه ای رشد چشم گیری داشته به طوری که با تولید انواع گلها زینتی توانسته سهم زیادی از نیاز کشور را تامین کند.

4410573_333

مهدی تقی پور اظهار داشت:هم اکنون ۱۸ شرکت سازنده سازه های گلخانه ای در سطح استان اصفهان فعال هستند که این تعداد از بهترین شرکت های تجهیزات گلخانه ای در سطح کشور هستند.

وی گفت :در محور های اصلی برای توسعه کشت گلخانه ای تعریف شده که شامل توسعه دانش فنی در گلخانه ها و تهیه ضوابط و مقررات توسعه گلخانه ای می باشد.

رئیس سازمان نظام مهندسی و منابع طبیعی استان اصفهان به برگزاری نمایشگاه گل و گیاهان زینتی در اصفهان اشاره کرد و گفت:این نمایشگاه رویداد اثر بخشی است که میتواند به تبادل اطلاعات پیرامون آخرین دستاورد های گلخانه ای بین شرکت ها و گلخانه داران کمک کند.

اصفهان، فلاورجان،خمینی شهر ،دهاقان وتیران و کرون ۵ شهرستان برتر در حوزه گلخانه و صنایع وابسته می باشند همچنین استان اصفهان با یک هزار و ۲۵۰ هکتار فضای گلخانه ای رتبه سوم کشور را داراست. 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc