کد خبر : 489
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اسفند 1393 - 10:27

نایب رئیس شورای اسلامی شهر فلاورجان مطرح کرد پیش‌بینی ۲۶ میلیارد ریال برای آسفالت‌ریزی معابر و محلات فلاورجان –

نایب رئیس شورای اسلامی شهر فلاورجان مطرح کرد پیش‌بینی ۲۶ میلیارد ریال برای آسفالت‌ریزی معابر و محلات فلاورجان –

 نایب رئیس شورای اسلامی شهر فلاورجان مطرح کرد پیش‌بینی ۲۶ میلیارد ریال برای آسفالت‌ریزی معابر و محلات فلاورجان – علیرضا کیانی امروز در گفت‌‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در فلاورجان با اشاره به مشکلات شهرداری فلاورجان بر سر آزاد‌سازی زمین و مغازه در اجرای پروژه‌ها اظهار کرد: مردم با تعامل بیشتر و بهتر با شهرداری و

 نایب رئیس شورای اسلامی شهر فلاورجان مطرح کرد پیش‌بینی ۲۶ میلیارد ریال برای آسفالت‌ریزی معابر و محلات فلاورجان –

علیرضا کیانی امروز در گفت‌‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در فلاورجان با اشاره به مشکلات شهرداری فلاورجان بر سر آزاد‌سازی زمین و مغازه در اجرای پروژه‌ها اظهار کرد: مردم با تعامل بیشتر و بهتر با شهرداری و با قبول قیمت کارشناسی به پیشرفت پروژه‌ها، توسعه و آبادانی شهر کمک کنند.

وی افزود: البته تاکنون مردم، همکاری مناسبی با شهرداری داشته‌اند و عملکرد شهرداری و شورا نیز براساس تعامل و به دور از هر گونه برخورد بوده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر فلاورجان تصریح کرد: در اجرای پروژه بلوار آیت‌الله خامنه‌ای بسیاری از آزاد‌سازی‌ املاک برای تعریض جاده‌های رفت و برگشت انجام شده اما لازم است که برخی از مالکان با تعامل بیشتر در اتمام این طرح با شهرداری همکاری بهتری داشته باشند.

وی ادامه داد: باند نخست این بلوار از سمت فلاورجان به درچه در دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

کیانی با اشاره به آغاز فاز نخست عملیات عمرانی ورودی شهر فلاورجان از سمت بیمارستان امام خمینی(ره) تاکید کرد: فاز نخست این پروژه شامل خاکبرداری و احداث جاده با هشت میلیارد ریال آغاز شده است.

وی اضافه کرد: در این طرح حدود یک‌هزار و ۱۰۰ متر کنار‌گذر با عرض هفت متر احداث می‌شود و موضوع ورود و خروج از اتوبان ذوب‌آهن در نظر گرفته شده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر فلاورجان گفت: در این طرح با اینکه زمین‌های آن محدوده، جزء حریم اتوبان ذوب‌آهن محسوب می‌شود، برخی از مردم ادعای مالکیت دارند و ما هم از طریق اداره کل راه و شهر‌سازی، این موارد را دنبال کرده و نتیجه را به مردم اطلاع می‌دهیم.

وی اظهار کرد: تا‌کنون میزان قابل توجهی از معابر شهری آسفالت شده اما باز هم بسیاری از معابر نیازمند آسفالت مجدد و یا ترمیم است.

کیانی افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲۶ میلیارد ریال آسفالت‌ریزی در سطح معابر فلاورجان و گارماسه انجام شده است.

وی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر بودجه سال آینده شهرداری فلاورجان توسط اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان در حال بررسی است.

نسخه چاپیارسال به دوستان
نایب رئیس شورای اسلامی شهر فلاورجان مطرح کرد
پیش‌بینی ۲۶ میلیارد ریال برای آسفالت‌ریزی معابر و محلات فلاورجان

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931203000372#sthash.hDOxgeyy.dpuf

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc